Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Wil graag t5 ombouwen naar camper.
-
Wil graag t5 ombouwen naar camper.
Hallo allemaal,
Kunnen jullie mij wat tips en trucks geven?
Wil graag een t5 aanschaffen en hem op camper kenteken zetten.
Nou zijn mijn vragen:
Waaraan moet hij voldoen qua inrichting.
Zijn er andere dingen waar ik bij moet opletten.?
Al vast bedankt voor jullie reacties.
Nicole
Kunnen jullie mij wat tips en trucks geven?
Wil graag een t5 aanschaffen en hem op camper kenteken zetten.
Nou zijn mijn vragen:
Waaraan moet hij voldoen qua inrichting.
Zijn er andere dingen waar ik bij moet opletten.?
Al vast bedankt voor jullie reacties.
Nicole
Laatst gewijzigd door nicoleapeldoorn op 28 nov 2014, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mickel Moen
- Contacteer:
Re: Wil graag t5 ombouwen naar camper.
Dan zou ik om te beginnen even bij T5 projecten kijken...dit is T4..
En op de site van de belastingdienst goed rond snuffelen waar je minimaal aan moet voldoen.
Want het lijkt me dat het niet om een camper bouwen gaat maar hoe je het snelst en het goedkoopst de belasting kunt omzeilen..toch?
grt.Harry
En op de site van de belastingdienst goed rond snuffelen waar je minimaal aan moet voldoen.
Want het lijkt me dat het niet om een camper bouwen gaat maar hoe je het snelst en het goedkoopst de belasting kunt omzeilen..toch?
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Endebendebus
Er zijn ook mensen die gewoon een toffe camper willen hoor!Harry 341 schreef: Want het lijkt me dat het niet om een camper bouwen gaat maar hoe je het snelst en het goedkoopst de belasting kunt omzeilen..toch?
grt.Harry

Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
of een economische
waar moet je anders die pillen maken 

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
- Multivan Generation
- Contacteer:
Te kort door de bocht reactie Harry
Ik kan me goed voorstellen dat je een wat flexibelere indeling van de auto zou willen,
en niet tegen de beperking van een dubbele cabine wand wilt oplopen. Ik heb datzelfde gehad namelijk.
Als je als basis gaat denken aan een multivan inrichting of een caravelle,
dan kun je wat eenvoudiger aan de eisen gaan voldoen.
Voor de RDW zijn er andere (lees eenvoudiger) eisen om hem op kampeerauto te kunnen rijden,
als voor de Belastingdienst, als je daarbij in aanmerking zou willen komen voor het kwart-tarief..
(maar dat schreef je niet , en was je vraag niet)
Wel zou ik je vraag in het T5 forum stellen
groeten Peter

Ik kan me goed voorstellen dat je een wat flexibelere indeling van de auto zou willen,
en niet tegen de beperking van een dubbele cabine wand wilt oplopen. Ik heb datzelfde gehad namelijk.
Als je als basis gaat denken aan een multivan inrichting of een caravelle,
dan kun je wat eenvoudiger aan de eisen gaan voldoen.
Voor de RDW zijn er andere (lees eenvoudiger) eisen om hem op kampeerauto te kunnen rijden,
als voor de Belastingdienst, als je daarbij in aanmerking zou willen komen voor het kwart-tarief..
(maar dat schreef je niet , en was je vraag niet)
Wel zou ik je vraag in het T5 forum stellen

groeten Peter
- Endebendebus
Het gaat alleen om geld. 

Groetjes Thomas
Peter,en anderen..bericht van de topic starter is wel snel gewijzigd na mijn reactie..
Bus is bedoelt voor vervoer van handel...en dan liefst ook met 5 zitplaatsen...dus niks camper of zo!
Vandaar mijn opmerking....en hij/zij is ondernemer...dus waarom dan niet op grijs rijden?
grt.Harry
Bus is bedoelt voor vervoer van handel...en dan liefst ook met 5 zitplaatsen...dus niks camper of zo!
Vandaar mijn opmerking....en hij/zij is ondernemer...dus waarom dan niet op grijs rijden?
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
waarschijnlijk een particulier net als ik de hobbyist 
ik heb hem zo verbouwt dat ik er 3 multivans interieurs in kan zetten en dan nog 18 pottige polen

ik heb hem zo verbouwt dat ik er 3 multivans interieurs in kan zetten en dan nog 18 pottige polen

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,