Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T4 omgebouwd naar Kampeer Bus .
Re: T4 omgebouwd naar Basic Camper
Altijd positief blijven, half vol. 

It's not what you buy
It's what you create.
It's what you create.
Hallo Jan,
Mooie oplossing met die plintverwarming. Is die ergens in Nederland te koop?
Bedankt,
Dik
Mooie oplossing met die plintverwarming. Is die ergens in Nederland te koop?
Bedankt,
Dik
Bedankt! Ik zal er naar kijken, mijn vrouw heeft inmiddels ook een e-reader...
Dik
Dik
Hee Jan,
heb je net je hele bus mooi gepoetst wil je een ander kleurtje... dan had je meteen een schuurschijf op die poetsmachine moeten doen
in plaats van een " Sunny Yellow " T5 kun je beter met je T4 van de " Yellow Sun " genieten

heb je net je hele bus mooi gepoetst wil je een ander kleurtje... dan had je meteen een schuurschijf op die poetsmachine moeten doen

in plaats van een " Sunny Yellow " T5 kun je beter met je T4 van de " Yellow Sun " genieten

Connexion heeft die kleur wel 

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Effe demonteren --> schuurschijfje en schuurpapier er over --> spuiten of laten spuiten --> en terug monteren
zo heb ik het ook gedaan maar mijn busje was wel niet meer zo mooi wit als de jouwe en ik heb alles met het handje afgeschuurd

zo heb ik het ook gedaan maar mijn busje was wel niet meer zo mooi wit als de jouwe en ik heb alles met het handje afgeschuurd

- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: T4 omgebouwd naar Kampeer Bus .
Waarom? Vraag je jezelf dan af..
Zinloos dit..
Wellicht is er nog een weetjeweller die zo'n wieldop heeft liggen.

Zinloos dit..
Wellicht is er nog een weetjeweller die zo'n wieldop heeft liggen.
Hallo Jan,
Zeer Spijtig dit soort dingen te lezen. blijkbaar is het een gewoonte aan het worden respectloos met andermans spullen om te gaan.
misschien geen mooie tip, maar ik heb het bij de bus van mijn vader ook gedaan: elke wieldeksel met 2 tyrap's vastzetten. het ziet voor geen meter uit, maar het wil helpen. mijn vader had ze nog geen 2 dagen erop zitten toen de 1ste eraf gejat werd
. daarna meteen van mij afgegeven en allemaal vast gezet met tyrap's.
Gr. Utsie
Zeer Spijtig dit soort dingen te lezen. blijkbaar is het een gewoonte aan het worden respectloos met andermans spullen om te gaan.
misschien geen mooie tip, maar ik heb het bij de bus van mijn vader ook gedaan: elke wieldeksel met 2 tyrap's vastzetten. het ziet voor geen meter uit, maar het wil helpen. mijn vader had ze nog geen 2 dagen erop zitten toen de 1ste eraf gejat werd

Gr. Utsie

jan,
klopt helemaal. het ziet niet uit en het helpt ook niet tegen een trap. maar zou zonde zijn als dadelijk de andere er ook vanaf zijn.
met een beetje geluk vind je 1 losse die past. is goedkoper als een complete nieuwe set.
succes.
Gr. Utsie
klopt helemaal. het ziet niet uit en het helpt ook niet tegen een trap. maar zou zonde zijn als dadelijk de andere er ook vanaf zijn.
met een beetje geluk vind je 1 losse die past. is goedkoper als een complete nieuwe set.
succes.
Gr. Utsie

Hoi ik las dat de bus om hebt laten keuren naar enkel cabine. Na het uitbouwen van de dc. Wat is daar het voordeel van?
Dirk
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat je legaal rondrijdt tijdens de ombouw periode.
Had je nog ergens een caramel schijf vandaan kunnen halen om de kit resten te verwijderen. En zo ja waar?
Dirk
Dirk
Dirk
Bedankt ik heb het er inmiddels af. nagels gebruikt en stikker verwijderaar
Dirk
Wow, das een gemene tak met een paar flinke denneappels eraan. Best mazzel gehad dat ie niet op jouw hoofd viel of een lelijke deuk in het dak achter gelaten heeft!
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
+1J vd Pal schreef:Wow, das een gemene tak met een paar flinke denneappels eraan. Best mazzel gehad dat ie niet op jouw hoofd viel of een lelijke deuk in het dak achter gelaten heeft!
Life's What You Make it...