
Je zou haast denken dat ze de voortrein opgetakeld hebben met een parkeerbeleid takelwagen.
Sterkte
Ineke & Wim
bluebird schreef:Heb geen bearlock maar gps tracking, heb ik meer vertrouwen in.
Zat ook te denken aan een GPS tracking systeem van Conrad , doe ik dus maar niet.heemskerk schreef:bluebird schreef:Heb geen bearlock maar gps tracking, heb ik meer vertrouwen in.
Ik wil je niet van je stuk brengen maar daar zijn jammers voor om het GPS-signaal weg te drukken zodat deze niet (meer) gedetecteerd wordt. Bestaan al jaren en zijn naar wat ik er van begrepen heb al gemeengoed in het dievengilde.
heemskerk schreef:bluebird schreef:Heb geen bearlock maar gps tracking, heb ik meer vertrouwen in.
Ik wil je niet van je stuk brengen maar daar zijn jammers voor om het GPS-signaal weg te drukken zodat deze niet (meer) gedetecteerd wordt. Bestaan al jaren en zijn naar wat ik er van begrepen heb al gemeengoed in het dievengilde.
Dat was inderdaad waarschijnlijk al een "vooronderzoek" . Dat heb ik al vaker gehoord dat ze op zo'n manier werken .Roel schreef:Het probleem is dat ik nu ook steeds de vraag krijg of de auto laatst nog bij de dealer is geweest.
Het schijnt dat bij sommige dealers ook sleutels nagemaakt worden, en in het geval van een loze eobd stekker moet je dit ook melden bij je dealer mochten ze hem willen uitlezen. met het gevolg dat er dan ook meerdere mensen er vanaf weten.
Als ik achteraf terug denk, had ik een maand geleden dat ik 's morgens mijn auto open wilde klikken hij al van het slot was.
Ik dacht toen dat misschien mijn batterij leeg was (dat hij had geweigerd) dit terwijl ik altijd luister of de deuren op het slot springen.
Eigenlijk heb ik een vaste routine als ik uitstap: auto uit, pin bearlock erin, sleutel bearlock aan mijn gewone sleutel doen, uitstappen, en deuren op slot doen.
Dus vanaf dat moment ben ik goed op gaan letten of hij wel op slot zat, en dit was het geval.... achteraf denk ik dat ze misschien al een soort van "vooronderzoek" hebben gedaan.
maar ja achteraf ga je van alles in je hoofd halen, zo ben ik ook in Februari een week in Engeland geweest, en is de auto bij zo'n parkeerservice geweest op Schiphol.
Uiteindelijk kan je het ze inderdaad alleen maar moeilijk maken, en als het te moeilijk word komen ze gewoon je huis in om de sleutels te halen
Pascal-141 schreef:heemskerk schreef:bluebird schreef:Heb geen bearlock maar gps tracking, heb ik meer vertrouwen in.
Ik wil je niet van je stuk brengen maar daar zijn jammers voor om het GPS-signaal weg te drukken zodat deze niet (meer) gedetecteerd wordt. Bestaan al jaren en zijn naar wat ik er van begrepen heb al gemeengoed in het dievengilde.
Mijn tracking systeem werkt tweevoudig : met GPS en via GSM signaal . Het tracking systeem is tevens ook voorzien van een noodknop (bij bvb carjacking , of wanneer ze bvb snachts inbreken als je achterin ligt te slapen ... ).
Hebben ze een GPS jammer , dan heb ik nog steeds het GSM signaal .
Mijn tracking systeem werkt tweevoudig : met GPS en via GSM signaal . Het tracking systeem is tevens ook voorzien van een noodknop (bij bvb carjacking , of wanneer ze bvb snachts inbreken als je achterin ligt te slapen ... ).
Hebben ze een GPS jammer , dan heb ik nog steeds het GSM signaal .
.[/quote]Als het gsm signaal gejammed word , dan is er toch nog het gps deel ? Ik vermoed dat dat volledig apart is , want er zitten ook 2 antennes op ?Pascal-141 schreef:
Mijn tracking systeem werkt tweevoudig : met GPS en via GSM signaal . Het tracking systeem is tevens ook voorzien van een noodknop (bij bvb carjacking , of wanneer ze bvb snachts inbreken als je achterin ligt te slapen ... ).
Hebben ze een GPS jammer , dan heb ik nog steeds het GSM signaal .
Da's juist nóg meer het probleem; het gaat juist om een GSM-jammer...
Dat bestaat al 25 jaar en heet een hellingshoeksensor, een beetje alarm heeft het standaardVan de week heb ik aan boord dit topic gelezen
In verband met diefstal met autoambulance zat ik te denken aan sensors om hoogte te meten
ik kwam op het idee toen ik een sluis invoer,die gebruiken hun om het waterpeil af te lezen
misschien is het mogelijk om zoiets in te bouwen en als de bus bij een bepaalde hoogte vanaf de grond en hele luide claxon af te te laten gaan