denk het wel
net als bij endebendebus-layca
tis maar net welke keurmeester je hebt, in 2011 had ik er een t5 bank staan , die werd niet goed gekeurd(amsterdam)
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Gesloten besteller naar Camper
Re: Gesloten besteller naar Camper
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Ik heb destijds dankzij Matje een 2 zits voorin gedaan had ik toch 3 zitplaatsen, ik had er ook liever 5 gehad.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat geldt voor een WV1 chassis nummer omdat die geen originele gordel bevestigingspunten aan beide zijden hebben.bobv schreef:.... maar bussen van na juli 1999 mogen niet zelf gordels ingebouwd worden. Ook al zijn het originele gordelbevestigingspunten.
...
Bij een auto met een WV2 chassisnummer is het geen probleem.
En het is wel belangrijk om dit onderscheid te maken, omdat mensen snel (verkeerde) conclusies trekken.
Precies, toen ik met mijn Caravelle (bj2000) omgebouwd naar Multivan II voor de keuring ging (dit jaar) was het eerste waar de keurmeester naar keek het chasisnr.Multivan Generation schreef:Dat geldt voor een WV1 chassis nummer omdat die geen originele gordel bevestigingspunten aan beide zijden hebben.bobv schreef:.... maar bussen van na juli 1999 mogen niet zelf gordels ingebouwd worden. Ook al zijn het originele gordelbevestigingspunten.
...
Bij een auto met een WV2 chassisnummer is het geen probleem.
En het is wel belangrijk om dit onderscheid te maken, omdat mensen snel (verkeerde) conclusies trekken.
WV2 in mijn geval. De rest van de keuring liep daarna heel soepel. Ik heb nu 6-p op kenteken zonder enig probleem. Dat was met een WV1 niet gelukt. Dus ga je ombouwen en wil je achterin meerdere mensen kunnen vervoeren ga voor een bus met een WV2... chasisnr. Scheelt een hoop gedoe en stress voor de keuring.
VW T4 Westfalia Biker 1996 2.4D (oud)
VW T4 1998 2.5 TDI(oud)
VW T4 2000 2.5 TDI
VW T3 1985 (te koop)
VW T5 2011 2.0 TDI
VW T4 1998 2.5 TDI(oud)
VW T4 2000 2.5 TDI
VW T3 1985 (te koop)
VW T5 2011 2.0 TDI
Mooi man
Zo zie je maar dat de bus een bepaalde inrichting afdwingt.
Kijk op mijn topic en je ziet veel overeenkomsten.
Veel plezier met
Groetjes Wim

Zo zie je maar dat de bus een bepaalde inrichting afdwingt.

Kijk op mijn topic en je ziet veel overeenkomsten.
Veel plezier met

Groetjes Wim
viewtopic.php?f=12&t=47265
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa