na het enorme warme welkom in het even voorstellen rubriek

Ik heb gekozen voor een verlengde bus omdat die lekker ruim is. Verder is mijn keuze gevallen op een 1.9 tdi omdat ik die motor goed ken en daar goede ervaringen mee heb (ff afkloppen). Hij is niet erg luxe uitgevoerd, behalve airco zitten er niet veel bijzondere opties op. Ook geen cruise control en die wil ik er wel graag op hebben dus die heb ik zojuist ingebouwd. Ik heb een hendel + kabelset besteld bij de dealer en daarnaast was ik nog een andere regelapparaat nodig omdat de huidige cruise control niet ondersteunt. Deze heb ik tweedehands opgescharreld en vervolgens alles gemonteerd, de cruise control gecodeerd en het werkte!

De achterste ramen waren beplakt met zilvergrijs folie, dat heb ik er afgehaald wat een enorm rotklusje was. Maar nu wel veel meer licht achter in de bus! Ik zit ook nog te denken aan een extra raam achter de schuifdeur, ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft?
1 spiegelkap was ook kapot dus ik heb ze beide vervangen door een spiegelkap in de kleur.
Draaiplateaus voor de voorstoelen zijn onderweg dus dat wordt de volgende klus!
Verder ben ik nog enorm aan het brainstormen wat voor hefdak ik wil, met welk hout ik het interieur wil maken. En wat voor slaap bank ik achterin wil hebben die ook goedgekeurd gaan worden door de rdw als zitplaatsen. Als iemand nog ideeën of tips heeft zijn die welkom!