Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T5
-
- Jaap 162
- Contacteer:
Er zijn ook nog positieve geluiden
Ik rij nu al 2,5 jaar met veel plezier m´n T5. natuurlijk hebben ook de T5 wat problemen., maar dat heeft ieder merk. De ergenis score wordt bepaald hoe jij en de dealer hier mee omgaan :alarm
Ik zelf ben uitermate te spreken over mijn dealer, omdat ik de indruk heb dat zij er alles aan doen om de problemen te verhelpen die er zijn. Ook bij telefonische vragen waar ze niet direct antwoord op hebben, wordt ik keurig netjes terug gebeld met een correct antwoord.
Ik heb voor 3 weken terug een roetfilter laten plaatsen. Bij de telefonische afspraak voor een grote beurt deze er bij besteld. Met de vraag wat :nouwatkostdat was dat niet bij hun bekend, moesten ze ff opvragen. 1 uurtje later een telefoontje met de prijs. Later las ik op het forum een opmerking van Vaniac over het verschil van filters, direct gebeld met wat voor filter mijn auto werd uitgerust (metaal of keramich) wisten ze niet. ook hier binnen een 1/2 uur terug gebelt.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ook is bij mijn laatste beurt ook het knakken van het stuur opgelost door een nieuw dit zou de nieuwste oplossing zijn.
Tot nu toe is het nog steeds goed. Tevens staat de koffie altijd klaar
:zodenkikerookover
Ik rij nu al 2,5 jaar met veel plezier m´n T5. natuurlijk hebben ook de T5 wat problemen., maar dat heeft ieder merk. De ergenis score wordt bepaald hoe jij en de dealer hier mee omgaan :alarm
Ik zelf ben uitermate te spreken over mijn dealer, omdat ik de indruk heb dat zij er alles aan doen om de problemen te verhelpen die er zijn. Ook bij telefonische vragen waar ze niet direct antwoord op hebben, wordt ik keurig netjes terug gebeld met een correct antwoord.
Ik heb voor 3 weken terug een roetfilter laten plaatsen. Bij de telefonische afspraak voor een grote beurt deze er bij besteld. Met de vraag wat :nouwatkostdat was dat niet bij hun bekend, moesten ze ff opvragen. 1 uurtje later een telefoontje met de prijs. Later las ik op het forum een opmerking van Vaniac over het verschil van filters, direct gebeld met wat voor filter mijn auto werd uitgerust (metaal of keramich) wisten ze niet. ook hier binnen een 1/2 uur terug gebelt.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ook is bij mijn laatste beurt ook het knakken van het stuur opgelost door een nieuw dit zou de nieuwste oplossing zijn.
Tot nu toe is het nog steeds goed. Tevens staat de koffie altijd klaar
:zodenkikerookover
Groeten
Jaap
"Thank you, Thank you, Elvis left the building"
http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaap
"Thank you, Thank you, Elvis left the building"
http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
aan Painter
in het dorp waar jij woont: noem jij Monaco een dorp ?????????????
wel een beetje vreemd
heb twee jaar geleden mijn T5 gekocht niets dan lof , hier voor een T4 uit het leger gereden was zeer herkenbaar voor alles en iedereen , nu komt het !!!! zie ik de verkoper die toen bij VW werkte in een MB vito rijden, vraag mij toch af waar om ?
He Henk,
Allereerst m'n excuses. Had niet in de gaten dat mijn berichtje zoveel voeten in de aarde zou hebben. Ik ben zelf wat gefrustreerd en wilde dit gewoon even kwijt aan collega T5-bestuurders. Realiseerde me geen enkel moment dat het forum daardoor enige schade zou kunnen oplopen.
Zal voortaan geen namen meer noemen, maar de dealer in z'n 'waarde' laten.
Groet,
Allereerst m'n excuses. Had niet in de gaten dat mijn berichtje zoveel voeten in de aarde zou hebben. Ik ben zelf wat gefrustreerd en wilde dit gewoon even kwijt aan collega T5-bestuurders. Realiseerde me geen enkel moment dat het forum daardoor enige schade zou kunnen oplopen.
Zal voortaan geen namen meer noemen, maar de dealer in z'n 'waarde' laten.
Groet,
Justin
Waarom zouden hier geen ervaringen over dealers mogen worden uitgewisseld? Het staat een dealer toch ook vrij om te reageren! Een voorbeeld (waar ik geen namen bij zal noemen): het valt me op dat de renaultdealer en de forddealer veel assertiever zijn in hun verkoop: ze regelen proefritten, bellen een week later op om te vragen of er al een beslissing is genomen, wijzen op acties enzovoort. Bij de plaatselijke VW dealer ben ik al drie keer geweest, ik heb aangegeven graag in een 130 of 174 T5 te willen proefrijden, maar op de een of andere manier is het ze in de afgelopen twee weken niet gelukt een bus voor me te regelen.
Zo'n dealer (en ook PON) kan juist zijn voordeel doen met dit soort informatie. En ze kunnen ook melden wat hun kant van het verhaal is (weer zo'n proefritridder of zo).
Maar wat in ieder geval niet moet is klachten niet benoemen. Alleen maar verliezers: klanten ontevreden, dealer leert niks.
Verhalen worden toch wel doorverteld, hier kan een dealer tenminste in het openbaar zijn kant van het verhaal vertellen!
ps. dus als een meelezende dealer graag een T5 wil verkopen: ik ben er klaar voor!
Zo'n dealer (en ook PON) kan juist zijn voordeel doen met dit soort informatie. En ze kunnen ook melden wat hun kant van het verhaal is (weer zo'n proefritridder of zo).
Maar wat in ieder geval niet moet is klachten niet benoemen. Alleen maar verliezers: klanten ontevreden, dealer leert niks.
Verhalen worden toch wel doorverteld, hier kan een dealer tenminste in het openbaar zijn kant van het verhaal vertellen!
ps. dus als een meelezende dealer graag een T5 wil verkopen: ik ben er klaar voor!
-
- Contacteer:
goeie verhalen mag je wel kwjt.
Ik kom altijd bij Kareltrans in Hoorn,deze mogen onderhoud aan een t5 plegen met behoud van garantie.
Ik ben daar al 6 jaar klant 2 t4's in onderhoud, nu een nieuwe t5 gekocht.
Geen dealer maar je kan er elke t5 bestellen,technische vraag?Jan van de werkplaats is een toppertje.
Bellen altijd terug,en ik heb altijd een hoop vragen.
Ik heb geen binding met hun, gewoon een tevreden klant.
Fred.
Ik kom altijd bij Kareltrans in Hoorn,deze mogen onderhoud aan een t5 plegen met behoud van garantie.
Ik ben daar al 6 jaar klant 2 t4's in onderhoud, nu een nieuwe t5 gekocht.
Geen dealer maar je kan er elke t5 bestellen,technische vraag?Jan van de werkplaats is een toppertje.
Bellen altijd terug,en ik heb altijd een hoop vragen.
Ik heb geen binding met hun, gewoon een tevreden klant.
Fred.
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
==========================================================tevijf schreef:Waarom zouden hier geen ervaringen over dealers mogen worden uitgewisseld? Het staat een dealer toch ook vrij om te reageren! !
Hoi Tevijf , discussies over problemen/ervaring met dealers-bedrijven op het forum , geloof me, daar kom je echt niet uit . Die moet je persoonlijk met de dealer-bedrijven oplossen.
Daar is dit forum ook niet voor gemaakt.
Dat een dealer niet inspringt op jouw gedachten om in een auto te willen proefrijden dat is raar
Groetjes webmaster Henk-1 VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK