Beste forumleden,
Met het oog op het ombouwen van een T4 bedrijfsbus (kort model) naar zelfbouw campertje, moest ik aan het volgende denken:
Is het bij het verwijderen van 1 dakspant tbv een hefdak, ook nodig (voor de rdw) om hier een versterkingsframe te plaatsen.
Ik heb meerdere draadjes van zelfbouwprojecten gelezen en zie het bij de hefdaken nergens terugkomen. De medewerker van RDW zei dat ik bij de auto fabrikant moest informeren, dat hij dat niet kon zeggen..
Grtz,
Thom
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T4 ombouw, verstevigings frame?
T4 ombouw, verstevigings frame?
1.9D 1994

Re: T4 ombouw, verstevigings frame?
ok geen verstevigingsframe, mooi.
Alle individuele vragen van mij in het T4 afd projecten, hebben te maken met het ombouwen van een busje naar campertje,
op de eerste pagina van afd projecten al meerdere soortgelijke ombouw projectjes....
Van rolstoelbus naar camper, ombouwproject naar camper, etc etc. Waar horen ze anders thuis???
Grtz
Alle individuele vragen van mij in het T4 afd projecten, hebben te maken met het ombouwen van een busje naar campertje,
op de eerste pagina van afd projecten al meerdere soortgelijke ombouw projectjes....
Van rolstoelbus naar camper, ombouwproject naar camper, etc etc. Waar horen ze anders thuis???
Grtz
1.9D 1994

Als je het bekijkt dan zijn er zowel in het ''gewone'' T4 gedeelte als in ''T4 projecten'' allebei topics over zelfbouw campers..
''T4 ombouwen naar camper'' , bv, geplaatst door ouwe in afd T4, of ''van rolstoelbus naar camper'' bij afd T4 projecten...

''T4 ombouwen naar camper'' , bv, geplaatst door ouwe in afd T4, of ''van rolstoelbus naar camper'' bij afd T4 projecten...

1.9D 1994

Hallo Thom
Zoals je al hebt kunnen lezen, dakspant kan en mag zonder problemen verwijderd worden
Zie ook voor foto's mijn topic bij Projecten : Blue Star Bulli
Heb er zelf een Reimo popup dakje ingebouwd
Succes , Groeten Fred Blue Star Bulli XXL

Zoals je al hebt kunnen lezen, dakspant kan en mag zonder problemen verwijderd worden

Zie ook voor foto's mijn topic bij Projecten : Blue Star Bulli
Heb er zelf een Reimo popup dakje ingebouwd

Succes , Groeten Fred Blue Star Bulli XXL

No road ? Not a problem ! 

- Multivan Generation
- Contacteer:
viewtopic.php?f=12&t=37040Thom schreef:ok geen verstevigingsframe, mooi.
Grtz
Je kunt liever alles in een en hetzelfde topic bundelen

En bij ieder bericht een juiste onderwerp titel zodat later anderen met behulp van de zoekfunctie hier ook nog wat aan hebben..
Losse vragen in het T4 forum, beschrijvingen van de werkzaamheden die uitgevoerd zijn --> T4 projecten..
Vroeger waren er moderators die de boel wat strenger leidden, zou mijns inziens best weer terug mogen komen, om de leesbaarheid te bevorderen en afdwalingen in topics aan banden te leggen.