Beste WeetJeWel'ers,
HELP!!!!
Mijn busje uit 96 welke ik nu een jaar of 5 heb heeft mij in de afgelopen jaren klauwen met geld gekost maar nu is het helemaal gruwelijk.
Ik heb deze gekocht bij xxxxx omdat ik dacht dat als ik bij en goed bedrijf koop geen of weinig gedoe zou hebben. Ik betaal graag wat meer om gedoe te voorkomen. Dit omdat ik eigenlijk altijd pech heb bij de aanschaf van een auto.
Helaas heeft dit anders uitgepakt.
======================================================
xxxxx negatief praten over bedrijven doen we niet op dit forum , zie huisregels
Gr. Webmaster Henk-1
======================================================
Na de aanschaf is er van alles vervangen wat niet had gehoeven.
Dit door start problemen waarvan ik vermoedde dat dit kwam door de start motor.
Dit zou niet het geval zijn volgens de experts.
Start relais zijn meerdere keren vervangen, gloei spiralen vernieuwd, brandstof pomp gereviseerd, zekeringkast vervangen etc etc... en nog bleef het probleem bestaan.
Na een paar jaar het helemaal zat te zijn heb ik zelf de startmotor verwijderd en laten repareren.
Wat bleek: de kool borstels waren op en toen ook al vast gebrand... (@#$%^!!)
Na nu een aantal jaar verschillende garage's te hebben geprobeerd en weer vele teleurstellingen ben ik via een tip van een mede lid van de vwbusclub.nl bij Camper Centrum Nederland in Amersfoort terecht gekomen.
Hier heb ik de bus helemaal laten bekijken en ben me kapot geschrokken van de grote lijst en de prijzen. Het zou er op neer komen dat ons busje totall-loss zou zijn.
Ik zou de bus wel voor 2000 euro achter kunnen laten (!!!!!) voor een opkoper.
Ik zit nu met de handen in mijn haar en das niet best want zoveel haar heb ik niet!!

Bijna op het punt om ons busje als verloren op te geven maar dat vertik ik omdat wij zoveel plezier hebben van ons busje en er eigenlijk nog veel meer plezier mee willen beleven.
Ook heb ik in deze jaren al zoveel laten doen, ik heb alle facturen bewaard.
Wie weet een GOED (!!!!) en betrouwbaar adres en of heeft goede tips??
Want ik ben nu echt moedeloos en weet niet meer wat nu goed te doen.
Bijgevoegd foto's van todo lijst van Camper Centrum Amersfoort en zomaar wat bussie foto's.
Nog wat foto's en duidelijke versie van check list waarbij nog niet eens alles is geconstateerd.
https://sandervandijk.de.quickconnect.t ... 7573736965