Enkele weken terug heb ik een lange wielbasis T4 bestelbus gekocht met het plan deze om te bouwen tot camperbus.
Na enkele kleine reparaties bij de garage staat ie weer thuis en zijn gelijk aan de slag gegaan met het verwijderen van het tussenschot. Al met al best wat werk. De meest laspunten heb ik met een laspuntboor uitgeboord. Enkele moeilijk te bereiken plekken zijn met de flex gedaan.
Next, de inrichting bepalen. Eerst maar even wat op papier gezet (al is het uiteindelijk wel wat veranderd :p M'n idee was om een soort schuifsysteem te bouwen wat ook direct als lattenbodem kan dienen. Als hoogte heb ik een stoelhoogte aangehouden, maar dat bleek achteraf toch wat hoog wanneer er nog kussens op moeten. Toen dus alles kunnen verlagen... Al doende leert men zullen we maar zeggen. Ik heb hem van totaal 50cm naar 30cm verlaagt.

Na een testzit toch maar gaan verlagen.
Komende dagen ga ik verder met het maken van de kasten. Ik heb even zitten denken wat een goede oplossing zou zijn voor het tafelblad. Een klaptafeltje vonden we niet zo mooi en een uitschuiftafeltje zou te klein zijn. Aangezien het bed 60 diep is leek me dit een goede locatie om de tafel op te bergen wanneer het bed is uitgeklapt.