Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
ALUMINIUM SIERLIJST VERSNELLINGSPOOK AUTOMAAT
ALUMINIUM SIERLIJST VERSNELLINGSPOOK AUTOMAAT
HALLO WJWERS
ik heb een tijdje geleden tellerringen gekocht voor mijn t5 174pk lwb automaatje het enige wat ik nu nog zoek is een soortgelijk ring voor om het voetstuk van de automaatpook. (net zo als in de multivan)
is er iemand die weet waar ik dat kan vinden???
in afwachting..?
groetjes
piet[quote][/quote]
ik heb een tijdje geleden tellerringen gekocht voor mijn t5 174pk lwb automaatje het enige wat ik nu nog zoek is een soortgelijk ring voor om het voetstuk van de automaatpook. (net zo als in de multivan)
is er iemand die weet waar ik dat kan vinden???
in afwachting..?
groetjes
piet[quote][/quote]
Laatst gewijzigd door piet op 28 jan 2007, 22:41, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ik wil al dat blinkende spul niet op mijn dashboard al krijg ik er geld bij......
Veel te veel last van door schitteringen. Zou zelfs die chromen vergrendelknop van mijn automaatpook wel mat willen.
Ik rijd een bus uit praktische overwegingen en wil er graag een mooie van maken (mooi=géén kermisauto waar alles wat Halfords onder de 10 euro verkoopt in en op zit) maar er komt niets op wat wel verfraait maar onpraktischer is. Dus ook geen leer, geen supperstugge vering of supergrote velgen.
Maar goed verder alle respect (
) voor diegenen die minder verstandig zijn
Groeten van Guus
Veel te veel last van door schitteringen. Zou zelfs die chromen vergrendelknop van mijn automaatpook wel mat willen.
Ik rijd een bus uit praktische overwegingen en wil er graag een mooie van maken (mooi=géén kermisauto waar alles wat Halfords onder de 10 euro verkoopt in en op zit) maar er komt niets op wat wel verfraait maar onpraktischer is. Dus ook geen leer, geen supperstugge vering of supergrote velgen.
Maar goed verder alle respect (

Groeten van Guus
Re: ALUMINIUM SIERLIJST VERSNELLINGSPOOK AUTOMAAT
Mede forummers,
Het is alweer een heel oud onderwerp maar kan er verder geen concrete info over vinden:
Wie weet of er een aluminium ring tekoop is voor om de versnellingspook van een handgeschakelde Transporter (zoals op de afbeelding aan het begin van deze topic)??
Dit is toch echt iets wat ik heel graag zou willen hebben, mits het de juiste pasvorm heeft.
Rogier
Het is alweer een heel oud onderwerp maar kan er verder geen concrete info over vinden:
Wie weet of er een aluminium ring tekoop is voor om de versnellingspook van een handgeschakelde Transporter (zoals op de afbeelding aan het begin van deze topic)??
Dit is toch echt iets wat ik heel graag zou willen hebben, mits het de juiste pasvorm heeft.
Rogier
Mijn T5 Caravelle is inmiddels ingeruild op een Passat.
Idd, dat is hem! Al zolang opzoek! Ik hoop dat die een beetje knap past.
Ik ga er een bestellen en kijken hoe de pasvorm is.
Rogier
Update: besteld, verzenkosten zijn alleen wel vrij prijzig naar NLD.
Ik ga er een bestellen en kijken hoe de pasvorm is.
Rogier
Update: besteld, verzenkosten zijn alleen wel vrij prijzig naar NLD.
Aluminium sierlijst ontvangen en geplaatst, hoe de ring gemonteerd wordt vind ik niet zo maargoed,m het staat wel leuk!!
- Bijlagen
-
- IMAG0300.jpg (245.84 KiB) 1683 keer bekeken
-
- IMAG0297.jpg (208.4 KiB) 1683 keer bekeken
Klopt, daar ben ik niet geweest!! Heb jij hem al gemonteerd?? Heb je daar een foto van?
Eigenlijk zoek ik ook nog chrome ringen voor om de 3 kachel knoppen! (bj. 2008) En misschien ook voor om mijn mistlampen voor.
Rogier
Eigenlijk zoek ik ook nog chrome ringen voor om de 3 kachel knoppen! (bj. 2008) En misschien ook voor om mijn mistlampen voor.
Rogier