Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
spiegel rechts ver vangen hoe
-
spiegel rechts ver vangen hoe
hoe krijg ik het rechter deur paneel verwijdert de onderste drie schroefen los gehaald in de midden zat een die er uit boven hand grep twee er uit gedraaid maar krijg het paneel er nog niet af wat gaat er fout spiegel is af gebroken andere staat klaar
Re: spiegel rechts ver vangen hoe
Kijk eens op deze video
https://www.youtube.com/watch?v=pXftQmYGR3U
https://www.youtube.com/watch?v=pXftQmYGR3U
Keli Volkswagen T5GP California Comfortline Edition 2.0 BiTDI 220 pk 485 Nm, DSG 7 Automaat, 4Motion, 4 corner autolevel VB Suspension, WS95EFX Marine flexibel zonnepaneel.
-
die had ik ook al gezien is anders dan die van mij deze asvan een nieuwer type dus anders
-
de klus is geklaard in alles werkt naar behoren topi kan gesloten worden
Goed zeg, Hoe heb je het nu opgelost? Daar leren we van op het forum.

Keli Volkswagen T5GP California Comfortline Edition 2.0 BiTDI 220 pk 485 Nm, DSG 7 Automaat, 4Motion, 4 corner autolevel VB Suspension, WS95EFX Marine flexibel zonnepaneel.
-
het deur paneel kan je los krijgen door er aan te trekken zo krijg je de plugen los vergeet de schroeven niet eerst los te draaien daar na was het een fluit van een cent plug gen weer in de uit sparing van het paneel doen paneel weer op hangen tegen het paneel aan gaan de pluggen weer vast zitten schroeven er weer in in klaar is kees
Emiel Ratelband doet het je niet na: In één adem!Jacobherrema schreef:het deur paneel kan je los krijgen door er aan te trekken zo krijg je de plugen los vergeet de schroeven niet eerst los te draaien daar na was het een fluit van een cent plug gen weer in de uit sparing van het paneel doen paneel weer op hangen tegen het paneel aan gaan de pluggen weer vast zitten schroeven er weer in in klaar is kees