Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Luifel voor brandrup-rail
Luifel voor brandrup-rail
Hallo
een vriend van ons is momenteel bezig met een zelfbouwcamper; hij vroeg me onlangs info over de diverse systemen, en zou graag een luifel hebben die hij in een brandrup rail kan schuiven.
In Zweden op de camping in Malmo stonden we naast een T4 Westy met een leuke luifel, die blijkbaar vroeger door Poptop zou gemaakt en geleverd zijn. Was iets stervormigs, dat je op meerdere manieren kon opzetten. Even op het forum gezocht, maar niks gevonden. Is er iemand bij wie een belletje gaat rinkelen en die evt. zou weten waar dat ding werd gemaakt?
tx
Bart
een vriend van ons is momenteel bezig met een zelfbouwcamper; hij vroeg me onlangs info over de diverse systemen, en zou graag een luifel hebben die hij in een brandrup rail kan schuiven.
In Zweden op de camping in Malmo stonden we naast een T4 Westy met een leuke luifel, die blijkbaar vroeger door Poptop zou gemaakt en geleverd zijn. Was iets stervormigs, dat je op meerdere manieren kon opzetten. Even op het forum gezocht, maar niks gevonden. Is er iemand bij wie een belletje gaat rinkelen en die evt. zou weten waar dat ding werd gemaakt?
tx
Bart
Re: Luifel voor brandrup-rail
Bart,
Zoek eens op "tarp met pees" want dat is wat jij beschrijft.
Zoek eens op "tarp met pees" want dat is wat jij beschrijft.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Ik gebruik een luifel dat Poptop bij Karsten laat maken. Parapluie systeem voor snel opzetten en schuif je in de rail. Wel een duur kreng.
http://www.poptopshop.nl/a-26786736/lui ... e-zijwand/
- sgsdebruijn
Deze heb ik, met 2 zijwanden, erg mooi ding.Gobert schreef:Ik gebruik een luifel dat Poptop bij Karsten laat maken. Parapluie systeem voor snel opzetten en schuif je in de rail. Wel een duur kreng.
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Heb ik en Arjan ook, en ja hij is duur.
Doekkwaliteit super en mooi gemaakt
Maar zelf maken is zeer lastig moet precies passen en het frame is wel heel special.
Groetjes Wim

Doekkwaliteit super en mooi gemaakt
Maar zelf maken is zeer lastig moet precies passen en het frame is wel heel special.
Groetjes Wim

viewtopic.php?f=12&t=47265
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa

- sgsdebruijn
Ik heb nog een recht toe recht aan Brandrup over voor de liefhebber
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
@ sgsdebruijn: kan je me even een foto sturen? Kan ik het aan mijn vriend-de-zelfbouwer laten weten.
de link naar Poptop is duidelijk een ander model dan ik deze zomer in Zweden zag (bij mensen die hem idd. daar hadden gehaald); blijkbaar intussen ander ontwerp dus, vorige kon je op diverse manieren opzetten. Ik probeer even bij de producent
grtz
Bart
de link naar Poptop is duidelijk een ander model dan ik deze zomer in Zweden zag (bij mensen die hem idd. daar hadden gehaald); blijkbaar intussen ander ontwerp dus, vorige kon je op diverse manieren opzetten. Ik probeer even bij de producent

grtz
Bart

sgsdebruijn schreef: 21 sep 2016, 08:51 Ik heb nog een recht toe recht aan Brandrup over voor de liefhebber
- sgsdebruijn
@sgdebruijn of René, ik heb ook wel interesse in zo'n rail. Mocht een van jullie willen, zou je me een bericht willen sturen?
- sgsdebruijn
Bericht is ruim 5 jaar oud, ik heb niets te koop
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
- Multivan Generation
- Contacteer:
Zo'n rail kun je bij het VW campercentrum in Amersfoort kopen.Flippo schreef: 16 jan 2022, 12:12 @sgdebruijn of René, ik heb ook wel interesse in zo'n rail. Mocht een van jullie willen, zou je me een bericht willen sturen?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Het was me duidelijk te vroeg vanmorgen.. thanks!
Multivan Generation schreef: 16 jan 2022, 15:29
Zo'n rail kun je bij het VW campercentrum in Amersfoort kopen.
Ik weet niet hoe dat moet .....Flippo schreef: 16 jan 2022, 12:12 @sgdebruijn of René, ik heb ook wel interesse in zo'n rail. Mocht een van jullie willen, zou je me een bericht willen sturen?
Ik heb overigens geen rail maar een doek met zijdoeken