laat ik me even voorstellen.
Ik ben Chris Mol en ik ben 30 jaar oud. Ben getrouwd en heb een dochter van bijna 10 maanden oud.
Na jaren een vw passat (3bg) gereden te hebben met aanhanger erachter met de circuitmotor vond ik het tijd worden om een busje te kopen waar de motor in kon en waar ik dezelfde luxe had als in de passat.
Dit is een verlengde wielbasis, 2,5tdi T5 dubbelcabine uit 2008 geworden met maar 148000 op de teller en van de eerste eigenaar.
Highline versie dus leren bekleding, draaistoelen, stoelverwarming, climate-control (3 zones), grootscherm navi, mistlampen, meegespoten multivan bumpers en koplampen/achterlichten, dakraam, enz. enz.
Ook voorzien van een ABT bumper/skirt pakket, dubbele RVS uitlaten, geblindeerde ramen, 20" lm velgen en alarm. Gechipped door ABT, 210pk nu!
Toen hij thuis stond als eerste er een afneembare trekhaak onder gesleuteld
al mee op vakantie geweest en de caravan (hobby 520) erachter geen enkel probleem, wat rijdt dat lekker zeg!
Na veel lezen op dit forum een highline tellerset gekocht (extra tellers, chromen ringen, groot scherm) en erin gezet, andere navi erin ivm dat de fabrieksnavi wel gedateerd was.
Ook heeft er ooit Xenon in de wagen gezeten dus de multivan koplampen hadden ingebrande reflectors. Deze verkocht aan iemand die er projectors in zou gaan zetten en zelf DEPO angel eyes projector koplampen gekocht en gemonteerd.
Nu alleen nog maar schoonmaken

als ik nou zou weten hoe ik een foto moet toevoegen had ik het gedaan :)