Onlangs heb een transporter t6 gekocht, helaas zonder het 'luxe' dashboard. Met open vakken dus
Vaak zie ik transporters met het zelfde standaart dashboard maar dan wel met het luxe klepje naast de pook, die ook voorzien is van een bekerhouder onder in. Heeft iemand misschien enig idee of dit te vervangen is? En waar te bestellen? Vw dealer heb ik geinformeerd heeft geen idee..
Door die rede ben ik onder een contract uitgekomen. Een dealer beloofde me dat het erin kwam, bleek later dat het niet mogelijk was. Nu dus elders een highline uitvoering gehaald (uiteindelijk nog bijna 10k goedkoper dan de Comfortline.... gladde verkopers denken er soms niet aan dat ze over een bedrag praten waar sommige mensen er 10 voor omleggen )
Looney schreef:Door die rede ben ik onder een contract uitgekomen. Een dealer beloofde me dat het erin kwam, bleek later dat het niet mogelijk was. Nu dus elders een highline uitvoering gehaald (uiteindelijk nog bijna 10k goedkoper dan de Comfortline.... gladde verkopers denken er soms niet aan dat ze over een bedrag praten waar sommige mensen er 10 voor omleggen )
Oke dan is dat waarschijnlijk dus niet mogelijk. Tevens heb ik ook een highline uitvoering maar wel met standaard dashboard.
Onlangs heb een transporter t6 gekocht, helaas zonder het 'luxe' dashboard. Met open vakken dus
Vaak zie ik transporters met het zelfde standaart dashboard maar dan wel met het luxe klepje naast de pook, die ook voorzien is van een bekerhouder onder in. Heeft iemand misschien enig idee of dit te vervangen is? En waar te bestellen? Vw dealer heb ik geinformeerd heeft geen idee..
Ik begrijp dat je hem nieuw gekocht hebt?
Hoe kan het dan dat het dashboard niet naar wens is?
Ik kijk hier altijd specifiek naar als ik een nieuwe VW koop.
Als het niet conform afspraak is mogen ze hem houden.
Laatst gewijzigd door Henk250 op 22 okt 2016, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik begrijp dat je hem nieuw gekocht hebt?
Hoe kan het dan dat het dashboard niet naar wens is?
Ik kijk hier altijd specifiek naar als ik een nieuwe VW koop.
Als het niet conform afspraak is mogen ze hem houden.
Nieuw gekocht indd, zoals ik al zei is (was) de transporter niet te bestellen met luxedashboard, alleen de dubbelcabine.
Overigens zie ik wel op anderen forum's dat het handschoenenkastje wel een dicht kastje van gemaamt kan worden..
Aanschaf van m'n nieuwe Caravelle kwam relatief gunstig uit t.o.v. een aangeklede transporter.
Komt bij dat deze standaard 2 elektrische schuifdeuren, 17" lichtmetaal en leer heeft.
Echt de moeite waard om te overwegen.
Bart(2) schreef:Aanschaf van m'n nieuwe Caravelle kwam relatief gunstig uit t.o.v. een aangeklede transporter.
Komt bij dat deze standaard 2 elektrische schuifdeuren, 17" lichtmetaal en leer heeft.
Echt de moeite waard om te overwegen.
Oke weet alleen niet of deze ook enkel cabine leverbaar is? Nja t maakt nou toch al niet meer uit, heb m al