Bel anders even met Stroeve Motorsport, die hebben er verstand van als je het zeker wil weten.
Enkele types zijn tot 1500 kilo, de anderen mogen meer gewicht hebben. Maar er zijn 4 types, mij niet geheel duidelijk wat het verschil is.
Ik heb nog een setje MAD L804 244/03 veren liggen.
Onder vorige bus ( T5 2007) uitgehaald,koper wilde ze niet.Zaten onder T5 verlengd.
Goede wegligging,ca 40-50mm verlaagd.
Destijds geleverd door de VW Garage Oirschot.
Heren zelf heb ik V-maxx eronder zitten ik voel bijna alles als ik aan het rijden ben! is Eibach echt zoveel beter b14 of b16 ?? of zijn ze allemaal stug en niet confortabel wil naar Eibach overstappen weet niet of het geld waard is
Wellicht dat een v maxx extreme schroefset iet voor je is ?...ik meen dat een set tussen de €500 en €600 kost.
Dan kun je de dempers zelf instellen ...van comfortabel tot sportief ,en de mate van verlaging kun je zelf instellen .
Ik rij nu al een paar jaar met deze set icm 20 inch velgen ,en dat rijd heerlijk....niet te vergelijken met een setje verlagings veren !
Mvg Sep
Ik rij met de -40mm H&R op de standaard schokbrekers, ik zou op de papieren moeten kijken welke set ik juist heb maar ik hen dezelfde aslasten als de TS.
De bus ziet er een stuk beter uit en qua comfort hoor je mij niet klagen.
Op normale wegen is ze iets harder maar zeker geen gokart gevoel, alleen op korte bumps in de weg voel je het harder.