7VF AUXILIARY HEATING: PARKING HEATER WITH RADIO REMOTE CONTROL PLUS AUXILIARY HEATER
Als ik dat opzoek blijkt het te gaan om een Eberspächer 7VF te gaan en ik heb dus een kachel die warme lucht de cabine in blaast vanuit de B-stijl maar (kennelijk) ook een kachel die de koelvloeistof verwarmt en de kachel via de gewone autoverwarming kan blazen.
Maar in mijn deur zitten deze stickers:

Dus toch Webasto...
In de handleiding van de California staat alleen hoe de hetelucht-kachel werkt, in het algemene deel (voor de multivan / caravelle) staat uitleg hoe je dat via de bedieningsconsole in het dak de beide kachels kunt regelen. Die console is in de California heel anders opgebouwd en daar zit de bediening van de koelvloeistof verwarming niet in en is ook niet beschreven.
Weet iemand hoe dit zit? Ik heb ook de remote niet meegeleverd gekregen (kwijt) dus als daar bedieningsfuncties op zitten om de waterkachel te bedienen dan ben ik even niet in staat om dat te testen.
Wie het weet mag het zeggen. Heel graag zelfs - ik weet inmiddels alle geheimen van de VW California te vinden op het web maar niets is bij VW zo obscuur als de electronica en en ingebouwde extra's. Het lijkt wel of ze het elke week anders hebben gedaan.