Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

alarm licht schakelaar

vragen over de T4
Plaats reactie
jeroen.ws

alarm licht schakelaar

Bericht door jeroen.ws »

Hoi ik had een oud type dashboard in mijn bus en die heb ik nu vervangen voor een comfort dashboard van een nieuwer bouwjaar.alleen nu past mijn stekker niet meer van de alarm licht schakelaar.weet iemand de kleuren bij de pen nummers??en waarom er bij mijn oude type 8draaden zitten en bij t nieuwere type er maar 7 penne overzijn?
ik hoop dat 1 van jullie dit probleem kent.want ook dit moet lukken
graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Roger B. (11)61

Bericht door Roger B. (11)61 »

is de nieuwe schakelaar zoeen die links van de middenroosters zit, zo een driehoekige??

ik heb van Berrie begrepen dat dat niet om te bouwen is naar de oude electronica van de auto omdat bij het ene type het knipperlichtrelais IN de schakelaar zit en bij de andere niet......
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
jeroen.ws

Bericht door jeroen.ws »

bij de vorige schakelaar zat die op de zelfde plaats samen met de achter ruit verwarming.ik gloof dat bij dat type het relai er ook bij in zit.maar hoe dan ook moet te doen zijn dat te vervangen.
Roger B. (11)61

dus jij bent van het type met links een drukknop voor het licht naar het eerste type met draaiknop voor het licht overgestapt.... ?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
jeroen.ws

Bericht door jeroen.ws »

nee ik heb het type van 97 is t tussen type
Roger B. (11)61

dat is dus het eerste type met de draaiknop....je had dus type tot en met 95, en hebt nu type 96-98?? of begreep ik het verkeerd?
Tyraps, Tape en Telefoon
jeroen.ws

Bericht door jeroen.ws »

ik heb nu t type van 97 en er moet een type van 1999 inkomen.
het type alarm licht schakelaar wat er in zat was al een vierkante schakelaar en er moet nu een driehoek schakelaar in komen
mvg jeroen
Plaats reactie