Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Spiegelverwarming bijrijderskant doet het niet...
Re: Spiegelverwarming bijrijderskant doet het niet...
bij mijn was het gewoon een zekering.
Problemen bestaan niet.
Uitdagingen zijn er wel.
Uitdagingen zijn er wel.
Maar de TS had er wel 12V op staan...jwlos schreef:bij mijn was het gewoon een zekering.
"A common mistake people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
Douglas Adams
Ik heb er inderdaad gewoon 12 volt opstaan..
Ohm gemeten, geeft een wisselde waarde aan... kom echter niet in de buurt van 20 ohm
0.00001
1
1.1113
dus ik kan er dan vanuit gaan dat mijn ( beide ) glazen de verwarming kapot is...
ik ga nieuwe bestellen
Dank voor de tips en hulp!
Ohm gemeten, geeft een wisselde waarde aan... kom echter niet in de buurt van 20 ohm
0.00001
1
1.1113
dus ik kan er dan vanuit gaan dat mijn ( beide ) glazen de verwarming kapot is...
ik ga nieuwe bestellen

Volkswagen Transporter 180 PK BiTurbo Automaat '10
Op welke range staat je meter dan? Je zou (met beleid) er ook even 12Volt op kunnen zetten wanneer je twijfelt. Je voelt het snel genoeg wanneer de elementen het wel doen. Polariteit maakt niet uit bij rechtstreeks aansluiten (wel de bedrading loskoppelen van je spiegels en een zweefzekering ertussenrunnerted schreef:Ik heb er inderdaad gewoon 12 volt opstaan..
0.00001
1
1.1113
ik ga nieuwe bestellen