Dusss. Tijdje stil geweest op het forum.. Had ook eigenlijk niet echt de tijd om iets te plaatsen. Helaas nu noodgedwongen wel.
Gisteravond weer op de A2 de bus in de noodloop geklapt... Dit keer met veel horten en stoten ben ik met een gangetje van 40 over de vluchtstrook tot thuis gekomen.. Weer de ANWB voor de deur en nu is het helaas helemaal gebeurd. Aangezien de vorige keer de turbo wat lastig deed vermoed de ANWB meneer dat er zodoende condens in de regelunit van de EGR is gekomen. Hier is eigenlijk niks meer van over... Veer die erin zit is gecorrodeerd en daardoor gebroken, een ander veertje in 2'en.. Tandwielletje dat gewoon meer draait alsof het geen tanden meer heeft dus de bus staat stil...

Fijn bijkomend probleem dat zoiets altijd om een zaterdagavond moet gebeuren en zondag (De enige vrije dag deze week) alles in deze fijne 24uurs economie dicht is... Dus geen bus, geen werk.. We gaan het zien allemaal... Er was niets op voorraad in iedergeval bij de dealer...
Ohja, de sidebars zitten er wel onder overigens. De trekhaak die ik heb aangeschaft ook, hiervoor moest ik de bumperdrager aanpassen alleen dat is nog niet helemaal lekker, de achterdeuren raken de bumper bij openen en sluiten. Maar ook helaas kan ik dat even niet meer aanpassen aangezien ik het in m'n rug heb en eigenlijk geeneens kan werken, laat staan bukken of tillen... Helaas gaat het leven van een ZZP'er niet over rozen..
Wel hadden jullie nog een paar fotootjes te goed!
Met zijn grote broer :
Trekhaak monteren, best wat werk overigens... Kabelset moet nog gelegd worden en aangesloten... Nog meer werk
En met zijn partner in crime, van een goede vriend en tevens collega :