Ja zekers. Ik leer met de dag. En dat na heel veel lezen. Ik heb alleen 1 probleem dat ik niet goed ben in elektra. Ik wil een grotr huishoudaccu en 12v en 220v binnen met 220 stekker buiten en accumeter binnen. Dat zal mij niet gaan lukken en bij uitbesteden kost het mij 750 euro voor b materialen. Grrrrr
Dank je. Al een laar keer gekeken maar ben niet zo goed in schema's. Ik zal nog een poging wagen. Hoopte op het forum een goede hulp te vinden tegen vergoeding haha.
Jeroen T5 204 schreef: 29 mar 2017, 11:38
Foto's vinden wij altijd leuk. Mooie bus trouwens, ben benieuwd wat je er van gaat maken
Dank je. Ik begin met de all terrein wielen en het matzwart maken van de velgen. Vind ik zelf erg stoere uitstraling en ik start een keer niet direct mrt bv 20inch lichtmetaal. En komen rondom privacy ramen in ala multivan. Alle donkere delen komen in dezelfde metallic kleur. Er komt een pianolak zwart slaaphefdak in. 6 personen op kenteken. Lederen interieur met stoelverwarming enz.. haha maar nog wel even te gaan. Oh ja en sportsline bumpers
Inmiddels zitten de dikke terrein wielen onder de bus en zijn de velgen zwart gemaakt. Ook zitten de privacyramen met schuifluiken erin. Gaat lekker zo. Die vloer is trouwens wel drama maar ik houd vol.
Bijlagen
Laatst gewijzigd door Umfufu op 08 apr 2017, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.