Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Glaslook panelen
Glaslook panelen
Hallo allemaal.
Ik krijg mijn T5 1 week van januari .
hoop er veel plezier van te hebben en hoop met jullie veel plezier te hebben op meetings. mijn vraag was heeft iemand nog wat gehoord over de glas panelen. Ik kreeg van dealer al te horen je bus wordt waarschijnlijk zonder geleverd back order probleem.
Laat eens wat horen of tips.
Ik krijg mijn T5 1 week van januari .
hoop er veel plezier van te hebben en hoop met jullie veel plezier te hebben op meetings. mijn vraag was heeft iemand nog wat gehoord over de glas panelen. Ik kreeg van dealer al te horen je bus wordt waarschijnlijk zonder geleverd back order probleem.
Laat eens wat horen of tips.
- harry t5 191
- harry t5 191
Roger,
Sorry van je zoontje.
Van harte beterschap.
De glaspanelen zijn van Securit,de originele achterpanelen dus.
Ja dat is door mijn dealer gedaan,bij aflevering zat het er prachtig mooi op!
De dealer is van Mossel in Tilburg, Dus?
Je kunt altijd vragen toch?

Sorry van je zoontje.
Van harte beterschap.
De glaspanelen zijn van Securit,de originele achterpanelen dus.

Ja dat is door mijn dealer gedaan,bij aflevering zat het er prachtig mooi op!
De dealer is van Mossel in Tilburg, Dus?
Je kunt altijd vragen toch?

groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Ja, glaspanelen zijn heel mooi, maar bij een controle in combinatie met de douane kunnen ze heel duur worden.
Het schijnt dat je dan automatisch naar geel gaat en ook de BPM nog even mag dokken, dit alles volgens de dealer waar ik mijn T5 gehaald heb.
Zoek dit dus nog even uit voor je hier aan begint.
Het schijnt dat je dan automatisch naar geel gaat en ook de BPM nog even mag dokken, dit alles volgens de dealer waar ik mijn T5 gehaald heb.
Zoek dit dus nog even uit voor je hier aan begint.
De groewten uut Sommersdiek
zie het probleem ook niet zo. Als jij gewoon ruiten over het plaatmateriaal heen lijmt verandert dat toch niks aan de binnenzijde vd auto. Waarom zou de auto dan automatisch op geel komen te staan??
Ken wel meer personen die gewoon ruiten op de panelen hebben. Hebben we op het werk ook. Gewoon ruiten geplakt en het metaal laten zitten
Ken wel meer personen die gewoon ruiten op de panelen hebben. Hebben we op het werk ook. Gewoon ruiten geplakt en het metaal laten zitten
T4 2.5TDI 88pk 1999
- De Bloemenman 211
- Contacteer:
De beruchte glaslook panelen
Hallo allemaal,
als je exact wil weten hoe het zit, vraag het aan Sam the glasman die weet het je precies uit te leggen. Hij plaats ook voor die dealer waar Harry T5 het over heeft gehad.
En is beter dan die glslookpanelen van VW zelf.
De groenten van De Bloemenman 211
als je exact wil weten hoe het zit, vraag het aan Sam the glasman die weet het je precies uit te leggen. Hij plaats ook voor die dealer waar Harry T5 het over heeft gehad.
En is beter dan die glslookpanelen van VW zelf.
De groenten van De Bloemenman 211
Re: De beruchte glaslook panelen
Hé!
Ik heb de glaslookpanelen (waren in backorder) omdat die er nou eenmaal standaard opzitten. Vind het in de praktijk nogal tegenvallen. Sprak ook iemand bij wie ze heel snel gekrast waren waarop hij onder garantie glas had gekregen. Wat kost glas eigenlijk zo'n beetje? En heeft iemand dat garantieverhaal eerder gehoord?
Ik heb de glaslookpanelen (waren in backorder) omdat die er nou eenmaal standaard opzitten. Vind het in de praktijk nogal tegenvallen. Sprak ook iemand bij wie ze heel snel gekrast waren waarop hij onder garantie glas had gekregen. Wat kost glas eigenlijk zo'n beetje? En heeft iemand dat garantieverhaal eerder gehoord?
Ik heb het bij een kennis gevraagd die bij de douane werkt, er is helemaal geen probleem zolang er maar metaal achter zit, zodra je alleen ramen gaat spuiten, wat sommige mensen ook wel eens doen wordt het wel een probleem.....
Dus of je er nou kunstof panelen, rvs, glas of een foto van je schoonmoeder opplakt... er is geen probleem als er maar gewoon metaal achter zit
ik heb het laten doen voor € 200,= excl. btw (voor twee kanten)
Succes met je beslissing

Dus of je er nou kunstof panelen, rvs, glas of een foto van je schoonmoeder opplakt... er is geen probleem als er maar gewoon metaal achter zit

ik heb het laten doen voor € 200,= excl. btw (voor twee kanten)
Succes met je beslissing

..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
grrrrrrrrrrrr die glaslookpanelen
Waar kan ik ze goed laten doen mijn dealer (Gouda) wil me de rvs plaaten aansmeren maar die zijn echt lelijk !!!!
Help hoe moet ik verder ??
Groet Casini
Help hoe moet ik verder ??
Groet Casini
Je zit tegenwoordig langer vast in het verkeer dan in de bajes.
-