2 jaar geleden een T5 cali gekocht. Deze heeft 2 HH accu's en 1 start accu. Op het dak zit een zonnepaneel die is aangesloten op de HH accu's....althans....dat dacht ik. Toen we ergens een paar dagen stonden viel de koelkast uit, terwijl de display aangaf 50% accu over te hebben en de laadregelaar gaf aan dat de aangesloten accu vol was. Conclusie: het zonnepaneel zit aangesloten op 1 HH accu maar niet degene waarop de koelkast zit aangesloten

Een foto van de laadregelaar vind je op https://cloud.force-of-nature.nl/s/CB8k9GgnxtV3YoI. Daar kan blijkbaar ook de startaccu op. Uit onderzoek blijkt dat de laadregelaar eerst de "Bord accu" (HH accu) oplaad en zodra deze vol zit de start accu gaat laden.
Wat ik nu wil doen is het volgende:
1. De beide HH accu's parallel schakelen en beide zo aansluiten op de "Bord accu" aansluiting van de laadregelaar
2. De start accu aansluiten op de aansluiting voor de start accu. Dit, omdat we de Cali tussen de vakanties door veel voor kleine ritjes gebruiken
Probleem is dat ik niet weet hoe je de beide HH accu's parallel op elkaar aansluit. Gewoon plus met plus en aarde met aarde? Kunnen alle apparaten aangesloten blijven as-is?
Alvast dank!
Fred