hoi Nick, jij kunt hem al zien en voelen begrijp ik, stond jou auto al in september klaar, dus toen was het probleem al bekend ? dat is vreemd, ik heb de mijne 30 oktober besteld en toen is nergens over gesproken. Mijn oude T5 GP is trouwens te koop op vwbusclub voor de liefhebber.
klaas bril schreef: 17 jan 2018, 09:06
hoi Nick, jij kunt hem al zien en voelen begrijp ik, stond jou auto al in september klaar, dus toen was het probleem al bekend ? dat is vreemd, ik heb de mijne 30 oktober besteld en toen is nergens over gesproken. Mijn oude T5 GP is trouwens te koop op vwbusclub voor de liefhebber.
Hallo,
Nee, heb de bus in September besteld half December geleverd bij de Dealer wat extra dingen laten doen in de tussentijd en inderdaad zien en voelen...Er was tot een week voor levering ( 6 Januari ) niks bekend, echter een paar dagen voor aflevering kreeg ik telefoon van de dealer met de mededeling dat de bus niet uitgeleverd kon worden. Dus we wachten vrolijk af wanneer hij eindelijk opgehaald mag worden.
klaas bril schreef: 18 jan 2018, 09:30
heb jij hem laten verlagen Nick, wat heb je eronder laten zetten en rijd het dan nog wel comfortabel ?
Hallo,
Hij is inderdaad verlaagd met een Bilstein B14 set. Heb er mee gereden en kan zeggen dat het evengoed zeer comfortabel rijd !! Velgen zullen er na de winterperiode wel wat verandering in brengen echter wil het oog ook wat