Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
We zijn begonnen! T4 camper update
Re: We zijn begonnen! T4 camper update
Afgelopen weekend eindelijk de x-trem ontvangen (3 weken na het bestellen
) Vanavond maar gelijk de vloer geïsoleerd. De wanden zijn ook klaar hier is 60mm schapenwol voor gebruikt.

Vanavond weer flink aan het klussen geweest, de vloer ligt erin!
-
Hou er rekening mee als je 'm opnieuw wilt laten keuren om meer zitplaatsen te hebben (vergeef me als ik dit fout heb gelezen)...de auto weer opnieuw gewogen word bij de RDW. Spreek uit eigen ervaring. Hebben onze ook 2 keer ter keuring aangeboden en werd bij de 2de keer dus ook opnieuw gewogen en kwam in een (of meerdere) duurder tarief.
Succes, Petra
Succes, Petra
Groetjes, Petra
Beste Petra,
Bedankt voor de tip, als ik de auto ga laten keuren dan haal ik er eerst zoveel mogelijk uit. Maar de komende tijd kom ik waarschijnlijk nog niet aan het keuren toe. Dus ik bouw de auto eerst weer zover mogelijk op.
Vandaag weer een klein beetje progressie gemaakt!
Bedankt voor de tip, als ik de auto ga laten keuren dan haal ik er eerst zoveel mogelijk uit. Maar de komende tijd kom ik waarschijnlijk nog niet aan het keuren toe. Dus ik bouw de auto eerst weer zover mogelijk op.
Vandaag weer een klein beetje progressie gemaakt!
-
Waar heb je de x-trem besteld? Ik ben zelf een T4 aan het ombouwen en zou dit ook graag bestellen, maar kom telkens op duitse sites terecht en ik kan geen duitsBart-T4 schreef: 16 okt 2017, 21:32 Afgelopen weekend eindelijk de x-trem ontvangen (3 weken na het bestellen) Vanavond maar gelijk de vloer geïsoleerd. De wanden zijn ook klaar hier is 60mm schapenwol voor gebruikt.

Groeten Aaron
Dat komt misschien omdat je in het eerste bericht (van dit topic) schrijft dat je meer mensen mee wil nemen, dat op de bank die in de camper zat niet gezeten mocht worden tijdens het rijden.Erwin L schreef: 04 okt 2017, 09:38 Zoals in een ander topic (maar ik ga er niet van uit dat iedereen dat leest) al genoemd: er wordt niet op gezeten tijdens het rijden.
Ik dacht ook dat je de bank wilde gebruiken bij vervoer maar lees hier dat het niet zo is.
Het ziet er al wel mooi uit, zijn er nog vorderingen?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Je kunt dit bij verschillende leveranciers direct meenemen.aaronbonte schreef: 17 feb 2018, 18:50Waar heb je de x-trem besteld? Ik ben zelf een T4 aan het ombouwen en zou dit ook graag bestellen, maar kom telkens op duitse sites terecht en ik kan geen duitsBart-T4 schreef: 16 okt 2017, 21:32 Afgelopen weekend eindelijk de x-trem ontvangen (3 weken na het bestellen) Vanavond maar gelijk de vloer geïsoleerd. De wanden zijn ook klaar hier is 60mm schapenwol voor gebruikt.
![]()
Groeten Aaron
Bijvoorbeeld de Wit in Schijndel, Boranka in de Weerde(?)
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- drakenvader
# Aaron
Ik heb nog wel 4,5 mtr Armaflex staan voor de vloer,
100 breed en 19 dik
laat maar weten als je interesse hebt.
Groet René
Ik heb nog wel 4,5 mtr Armaflex staan voor de vloer,
100 breed en 19 dik
laat maar weten als je interesse hebt.
Groet René
T4 2002 zelfbouw camper 2.5 TDI ACV
BMW E49 330CI
BMW E49 330CI
Weer een kleine update:
Ik heb besloten om het idee van de twee persoonsbank toch maar te laten varen, op dit moment is het niet nodig om met 4 man in de t4 op pad te gaan. Daarom een ander bankje gemaakt welke uit te klappen is tot een bed. Verder de keuken en kastenwand opnieuw gemaakt. Volgende week vertrekken we richting Slovenie, kijken of de nieuwe inrichting naar wens is!
Na de vakantie een uitgebreidere beschrijving van de bouw.
Ik heb besloten om het idee van de twee persoonsbank toch maar te laten varen, op dit moment is het niet nodig om met 4 man in de t4 op pad te gaan. Daarom een ander bankje gemaakt welke uit te klappen is tot een bed. Verder de keuken en kastenwand opnieuw gemaakt. Volgende week vertrekken we richting Slovenie, kijken of de nieuwe inrichting naar wens is!
Na de vakantie een uitgebreidere beschrijving van de bouw.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ziet er netjes uit 

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...