Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Arie's t5gp 2012
Re: Arie's t5gp 2012
Weer een stukje verder gegaan. Nu de bakken afmaken die over de wielkasten komen dan denk ik dat het best een strak kofferbakkie geworden is.
De rode dopjes worden nog vervangen voor zwarte. Ooit
De rode dopjes worden nog vervangen voor zwarte. Ooit
Vandaag me nieuwe spiegelkappen gemonteert. Links was gescheurt en vond ze in het zwarte niet helemaal passen bij de bus.
Nu de nieuwe in kleur besteld. Ben er blij mee.
De deur handels laat ik wel zwart.
Beetje de edition 25 uitstraling zo.
Nu de nieuwe in kleur besteld. Ben er blij mee.
De deur handels laat ik wel zwart.
Beetje de edition 25 uitstraling zo.
Eindelijk passende zwarte klips binnen gekregen.
Ziet er net iest beter uit als die bruin/rode.
Ik heb deze besteld via ali
http://s.aliexpress.com/ErmUNZfY
Ziet er net iest beter uit als die bruin/rode.
Ik heb deze besteld via ali
http://s.aliexpress.com/ErmUNZfY
Vanmorgen even me kasten afgemaakt.
De bus word gebruikt voor werk en gebruikt als prive auto dus ik wilde het ook netjes hebben als prive auto.
Er moeten nog wat puntjes op de i worden gezet zoals de kleppen voor de wielkastuitsparingen en bindrails om lading vast te zetten maar het is al goed bruikbaar gelukkig.
De rechterkant is iets breder gehouden zodat de koelbox er op kan staan.
En ja er staat porta achterin maar dat is niet mijn keuze
Moet wel toe geven zondag weg geweest met de kids was wel handig.
De bus word gebruikt voor werk en gebruikt als prive auto dus ik wilde het ook netjes hebben als prive auto.
Er moeten nog wat puntjes op de i worden gezet zoals de kleppen voor de wielkastuitsparingen en bindrails om lading vast te zetten maar het is al goed bruikbaar gelukkig.
De rechterkant is iets breder gehouden zodat de koelbox er op kan staan.
En ja er staat porta achterin maar dat is niet mijn keuze

Moet wel toe geven zondag weg geweest met de kids was wel handig.
Ziet er netjes uit hoor.
U bent goed bezig 

Groeten Maarten(RITC)
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
Super mooi Arie. Zit wel een beetje op jou lijn kom ik achter.
Heb je alles zelf gestoffeerd? Ziet er strak uit. Ik heb woensdag een afspraak.
Ja heb alles zelf gedaan.
Valt wel mee kwa bekleden.
De stof verwerkt makelijk en je moet geen haast hebben.
Hout werk spreekt ook voorzich denk ik. Meten aftekenen en zagen langs het lijntje.
Valt wel mee kwa bekleden.
De stof verwerkt makelijk en je moet geen haast hebben.
Hout werk spreekt ook voorzich denk ik. Meten aftekenen en zagen langs het lijntje.
Tijd is het grote probleem. Ik werk 6 dagen. En thuis zijn ze niet zo blij. als ik dan zondag de hele dag in de garage zit.
Ik ken het probleem kwa tijd.
Maar vind de prijzen ook wel flink die ze vragen voor een beetje stof plakken en een kasje timmeren.
Maar vind de prijzen ook wel flink die ze vragen voor een beetje stof plakken en een kasje timmeren.
Ga t woensdag horen
Strak werk Arie, ziet er goed en doordacht uit en zal je veel plezier van gaan beleven!
Heb er inderdaad overna gedacht maar heb nog wel een paar steekjes laten vallen.
Ik had voor het makkelijke eigenlijk een 12v stopcontact moeten maken boven de kast links achter bij de klep.
Het is daar gewoon een heel makelijk stukje om effe wat neer te leggen zoals bv een oplaadbare zaklamp.
En de 230v omvormer hangt onder de kast rechts. Prima plekje maar je kan nu niks neer leggen tijdens het rijden alles schuift eraf. Ik zal nog een keer een extra bakje maken tussen de koelbox en achterklep om iets neer te zetten.
Ik had voor het makkelijke eigenlijk een 12v stopcontact moeten maken boven de kast links achter bij de klep.
Het is daar gewoon een heel makelijk stukje om effe wat neer te leggen zoals bv een oplaadbare zaklamp.
En de 230v omvormer hangt onder de kast rechts. Prima plekje maar je kan nu niks neer leggen tijdens het rijden alles schuift eraf. Ik zal nog een keer een extra bakje maken tussen de koelbox en achterklep om iets neer te zetten.

Voor het schuiven heb je matjes in de handel zodat bij normaal rijden de spullen op de plek blijven liggen toch.ArieV schreef: 09 apr 2018, 13:28 Heb er inderdaad overna gedacht maar heb nog wel een paar steekjes laten vallen.
Als ik weer aan het werk ben kan ik wel eens kijken naar het merk van die matjes.