Nou de ramen zitten er weer in , als nieuw ,

ben ik heel blijmee
kon dus ook niet wachten ( moest wel hehe ) om aan het nieuwe interieur te gaan werken.
eerst natuurlijk de vloer, deze bestaat uit een paar precies op maat gemaakte panelen van 9mm populieren multiplex.
de panelen zitten verbonden met spijkers zonder kop in voorgeboorde gaten, zodoende zijn ze mooi gelijk kwa hoogte op de toch ongelijke gedempte vloer.
Ik laat alleen het keukenkastje staan en delete de koelkast en de hoge kast, in die plaats maak ik een nieuwe lage kast om op die manier een veel breder bed te creëren.
eerst het onbeklede raamdeel een nieuwe lijst geven, ik heb er een 'gat' ingezaagd om wat diepte te krijgen voor een mooie poster of zoiets, die verlicht kan worden met een led strip.
meteen door met de nieuwe delen boven de wielkast en richting de keukenkast, beetje komplex wel , het achterste deel van de bus loopt wat smaller toe waardoor er eigenlijk niets rechthoekig is.
en vandaag de 'bak'
met de frees is het heel makkelijk om de iets overstekende plaat mooi strak de maken.
de bovenste plaat heb ik het eerst gezaagd en die past het mooist , dit wordt de uiteindelijke deksel.
Het wordt geen scharnierende deksel maar een twee flush liggende deksels, vandaar de twee 12mm platen.
zo, morgen de andere kant.