Hallo iedereen.
Ik heb een probleem met het draadeinde dat in de cylinderkop zit waar je de verstelrol op monteerd van de tandriem voor de Pomp.
deze kan dus niet meer vast gezet worden omdat deze loos draaid in het blok en ik kan men pomptiming dus niet correct behouden
heeft er iem soms dit probleem al gehad en weet hoe dit op te lossen zonder de boel weer helemaal te moeten demonteren.
ik heb al geprobeerd met 2component metaallijm en loctite etc..
maar het blijft steeds loskomen.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
2.5 TDI verstelrol tandriem pomp
- Pascal-141
- Berichten: 10956
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: 2.5 TDI verstelrol tandriem pomp
Ik heb dit ook al gehad (de bout kwam steeds los , waardoor de timing verliep) , is heel simpel op te lossen met een helicoil te plaatsen in de beschadigde schroefdraad. Heb er nadien nooit geen last meer van gehad.Glenn_vw schreef: 11 jul 2018, 22:05 Hallo iedereen.
Ik heb een probleem met het draadeinde dat in de cylinderkop zit waar je de verstelrol op monteerd van de tandriem voor de Pomp.
deze kan dus niet meer vast gezet worden omdat deze loos draaid in het blok en ik kan men pomptiming dus niet correct behouden
heeft er iem soms dit probleem al gehad en weet hoe dit op te lossen zonder de boel weer helemaal te moeten demonteren.
ik heb al geprobeerd met 2component metaallijm en loctite etc..
maar het blijft steeds loskomen.
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper