hierbij zal ik me eens voorstellen. aangezien ik al enige tijd informatie via google op dit forum vond leek het mij dan ook zo netjes om me voor te stellen.
Mn naam is Henriek.
ben helaas slechts 24 jaar oud
woon in het oer saaie oldebroek (12km van zwolle af)
ben al vanaf mn 16e vw liefhebber ( golf mk2 & Jetta mk2) ook nog steeds in bezit.
Daarnaast ben ik al een paar jaar eigenaar van een Prachtige
Volkswagen Transporter T4 DC 332 van 2000
2.5 Tdi Acv 102pk met nu 356.xxxkm op het tellertje
Daarnaast heb ik sinds een maand of 4 ook een Leuke
Volkswagen Transporter T4 DC 292 van 2000
1.9 TD 68pk

om bij het begin te beginnen
mijn 5cillinder heb ik al een aantal jaar gekocht bij een stand van 155dkm van de buurman (vloerbedekking legger)
alle grote en extreme uitgaven op een klein rijdje met kilometerstanden erbij elke 20dkm kleine beurt. om de 60dkm grote beurt gedaan
225dkm Koppeling + DMV
280dkm Nieuwe motor geplaatst door dealer. (distributie foutief gelegd door stagair als compensatie nieuwe motor gekregen)
325dkm Upgrade Turbo + andere nozzels + 2.5inch downpipe + egr delete + software op maat (245pk - 578nm)
342dkm Gereviseerde Bak van een 111kw t4 geplaatst + gebouwde koppeling bij een crosser uit elspeet(was vergeten dat de oem koppeling en acv bak dat niet ken houden

dat waren de mega uitgave's/mods zo wel even. Foto's kom ik zsm op terug moet even mn wachtwoord van mijnalbum opzoeken + foto's uploaden
de 4 pitter bus word groot en deels gebruikt door mijn vader
hier hebben wij enkel nog maar een beurtje aan gedaan en verder rijd hij prima. Maar.
elke x bij koude start lijkt het wel alsof hij rookgordijnen wil maken
na +- 10min houd het op en loopt hij ook weer als een zonnetje
nu begin ik het idee te krijgen dat hij gewoon versleten is (280dkm met onbekende historie)
nu heb ik het volgende plan
de 1.9td motor vervangen voor een 1.9 Tdi af 110pk uit een golf 3.
is er iemand die hier uberhaupt ervaring mee heeft?
Cheerzz. en ik zie de reacties tegemoed