Dit jaar de knoop door gehakt, en ook mijn caddy verkocht en er voor gekozen om een jongere transporter aan te schaffen om misschien om te bouwen naar camper.
Na veel zoeken vond ik een mooie basis in een top kleur voor mijn project.
Na veel bezoekjes gebracht te hebben aan verschillende camper bouwers, vond ik persoonlijk dat de kwaliteit erg tegenviel van de imitatie daken en interieurs. Ik ben een persoon die erg nauwkeurig is en dan stoor ik me snel aan kleine dingen (beetje autistich

Na een gesprek met een goede kennis die ook veel campers bouwt heb ik besloten om te bus met een paar originele delen op te bouwen (dak en keuken).
Na wat nagelbijten het verstand op nul gezet en het hele dak eraf gezaagd.
Er zat allemaal haast achter omdat ik dit jaar nog met de bus op vakantie wou, gelukkig is na veel zoeken en mensen leren kennen alles gelukt om alle onderdelen te vinden en de camper helemaal af te bouwen.
We hebben een prachtige vakantie gehad van dik 4200km en we zijn nu echte kamperfanaten geworden

Stond er zelf ook versteld van hoe de bus is geworden en hoe leuk ik het bouwen vond (helaas is het wel erg tijdrovend werk).
In korte tijd veel geleerd over california's en de onderdelen daarvan.
De bus wacht nu nog op een nieuwe facelift achterbumper en ik heb nog eens op de wensenlijst staan om er xenon koplampen in te monteren.
Foto's houden jullie nog te goed ! (zijn nu nog te groot om toe te voegen)