Bedankt voor de leuke reacties...
Wat ik er allemaal aan gedaan heb? Nou komt ie:
Ik kreeg er een nieuw tentdoek bij dus dat laten monteren, nieuwe bumper gekocht en geplaatst, nieuwe linker buitenspiegel gekocht en geplaatst, schakelaar elektrische spiegels vervangen (heeft nog steeds een eigen willetje), LM velgen vervangen voor stalen wielen, veiligheidsnet geïnstalleerd, ISO top geïnstalleerd, eindkappen van de luifel vervangen (helemaal verweert), LED verlichting strip in het campergedeelte gemaakt, middenconsole gerestaureerd (viel van ellende uit elkaar), Radio geïnstalleerd, speakers vervangen door nieuwe, achteruitrijd camera en scherm geïnstalleerd, gordijnen gewassen, matras overtrek boven gewassen, interieur laten reinigen, nieuwe vloermat gemaakt, stoelhoezen gemonteerd... etc. etc. etc.... Genoeg gedaan al zeg ik het zelf. Heb er deze week nog een voortent bijgekocht via marktplaats (Obelink Trinity) om eens uit te testen of het wat is.
Hopelijk volgende week in de herfstvakantie nog een keertje weg met de kids... Kijken of de iso top en de voortent een beetje warmte bieden.
Ik zou graag nog de roest laten verwijderen en de bus weer strak en netjes maken want van veraf lijkt het heel wat maar van dichtbij zie je wel alle krassen en deuken die ik van de vorige eigenaar erbij kreeg... Verder is ie tot nu toe prima. Net fluitend door de apk gekomen en nog geen problemen gehad. Enige is dat hij wel snel warm loopt tijdens het rijden. Dat de temperatuur boven de 90 graden uitkomen. Gewoon goed in de gaten houden helpt ook al een hoop.
Zie hier wat fotos voor een indruk van de werkzaamheden...