nadat ik in april afscheid genomen heb van mijn t6.

Dus de zoektocht was een betaalbare t5 of t6. Wat moest erop zitten voor mij? Het belangrijkste was een dsg en airco en drie zitplaatsen vanvoor. De rest juist iets minder. Cruisecontrol zou leuk zijn maar geen ramp(kan achteraf bijgeplaatst worden geloof ik). Bijverwarming idem.
Geen klep vanachter maar 2-deuren.
Ook niet te ver van huis omdat ik geen 500km enkel wil rijden. Dus 200km max van Antwerpen.
Waarom een vw t5/t6? Ik sleutel nu toch al een 9jaar aan vw t5, dus leek het mij makkelijk om daarbij te blijven. En natuurlijk dat ik het ook een superwagen vind.
Dus met deze opdracht opzoek gegaan in België, Nederland en vooral Duitsland.
Veel uurtjes en weken op tijdens mijn werk op mobile.de gesurft.
Uiteindelijk bij een vw t5 uitgekomen van 2015 april

Waarom toch nog een t5, gewoon deze had nog een zeer leuke prijs en eentje met die kmstand vond ik nergens anders. En voor enkel andere lampen, pinkers en dashboard meer geld betalen

beelden...... zal ik eens proberen.......
Denk dat het gelukt is. Zoals je op de foto's kan zien, heb ik een transportplaten geregeld. De auto stond in een ford garage!!! Ik heb de vw uit zijn verleiden gelost en mee genomen nadat ik een uurtje heb moeten wachten (had geen afspraak en in duitsland hebben ze een nieuw computersyteem en ze moesten het programma nog aanleren....). Maar geen probleem, ik ben blij dat alles lukt. Nu op weg naar België. Terugritje perfect verlopen. thuis natuurlijk de eerste foto's maken (zie hieronder)