Afgelopen zaterdag hebben mijn vriendin Maaike en ik onze eigen Ted opgehaald bij Multicampers in Wageningen. Ted is een hele mooie en hele rooie T4 California Coach 2.4D uit 1995 en in prachtige staat. De komende weken gaan we Ted nog vaak uitlaten voor hij in de winterstalling gaat

Maaike en ik houden allebei ontzettend van kamperen en van onze toffe planeet. Om zo goed mogelijk voor die laatste te zorgen, proberen we onze voetafdruk erop zo goed mogelijk te verkleinen. Dat heeft er in elk geval toe geleid dat we hebben besloten veel minder vlees te eten maar ook om niet meer te vliegen (totdat dit duurzaam kan). En wat is er dan leuker om te doen dan te kamperen! Na een modderstroom door onze tent vorig jaar waar de buren in hun gave T5 geen last van hadden, waren we na een kleine rondleiding door hun camper om: wij wilden er ook zo 1!

Nu Ted voor onze voordeur staat begint het bij mij toch weer te kriebelen: diesel is natuurlijk ook niet echt duurzaam... Omdat ik zelf werkzaam ben bij EVConsult en advies geef over elektrisch vervoer, lijkt het mij een prachtig project om onze Ted met een elektromotor uit te rusten! Rondsnuffelen op dit forum leert dat hier nog niet veel over bekend is, gelukkig heb ik vanuit mijn werk en op internet wel al wat hoopvolle berichten gezien dus ik heb er alle vertrouwen in dat het ons gaat lukken!

Op dit moment ben ik me goed aan het oriënteren en werk ik aan een concept website als eerste visitekaartje, daarmee ga ik graag de eerste gesprekken voeren met mensen die hier verstand van hebben of dit eerder hebben gedaan. En, niet minder belangrijk, mensen die ons ook financieel een zetje in de rug zouden willen geven om dit mogelijk te maken. Want wat zou het gaaf zijn als we onze camperbusjes zo een nieuw leven kunnen geven zodat ze nog veel langer ons straatbeeld kunnen sieren!

Mochten mensen op dit forum hier goeie ideeën of tips voor hebben dan hoor ik dat natuurlijk supergraag! Mijn eerste indrukken van dit forum zijn in elk geval geweldig, ik zie enorm veel kennis gedeeld worden en handige mensen voorbij komen

Heel graag hou ik jullie ook op de hoogte van mijn project, het idee is ook om al mijn ervaringen met zoveel mogelijk mensen te delen zodat we uiteindelijk zoveel mogelijk campers een nieuw leven kunnen geven!
Alvast kei bedankt voor jullie hulp, jullie horen nog van mij

Cheers, Pjotr