eindelijk even de tijd genomen om mezelf voor te stellen op dit forum.
Mijn naam is Koen, en ik woon in Gouda. Eind juli heb ik samen met mijn vriendin Manuela een rijklare T4 Caifornia Coach uit 1999 gekocht. Had eigenlijk eind van het jaar pas willen kopen, maar kon me met dat mooie weer niet langer inhouden :). Meteen de private lease auto de deur uit gedaan, veel kilometers maakte ik niet, en als ik ze maak dan liever met instant vakantiegevoel!
Ben (nog) niet zo'n monteur/klusser dus dit is een ideale start voor ons. Heb al diverse keren nuttige tips van het forum gehaald, waarvoor dank!
In oktober mijn vader meegenomen voor een tripje. Op de bonnefooi (boeren)camping gezocht. We werden zeer vriendelijk welkom geheten, er was al een gedeelte van 'de groep' neergestreken op de camping. Er werd meteen vanuit gegaan dat wij daar ook bij hoorden (en eigenlijk was dat natuurlijk ook een beetje zo). Het bleek een clubje weetjewellers te zijn! Die keken zeer verbaasd op toen wij het veld op reden

Was super leuk om meteen een aantal mensen te leren kennen. Lijkt me prachtig om af en toe is met een kudde campers op stap te zijn. Dus wie weet tot gauw op een meeting of ergens in het wild
Groetjes,
Koen