Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Zeer tevreden met mijn T4 1992

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Sjors1

Zeer tevreden met mijn T4 1992

Bericht door Sjors1 »

Hallo allemaal,

Laat ik me ook even voorstellen, mijn naam is Sjors ik heb sinds ander half jaar een T4 uit 1992

Km stand 570.000 km dus net ingereden voor een T4 diesel.

Ik ben de derde eigenaar en zeer tevreden over mijn bakje
Ze ziet er redelijk strak uit ( twee krassen beide dank aan andere die beide keren door gereden zijn) weinig roest er in rijden voelt aan als een jonge auto schakelen, remmen en sturen gaat strak en heerlijk.

Ik zit elke dag 6 tot 8 uur in deze oude dame en na anderhalf jaar is dat nog steeds verre van een straf

De 2,4 diesel is lekker sterk en ik kan vlot mee komen met de rest van het verkeer, sterker ik kom met 80% nog vol mee.
Het brandstof verbruik is bij normaal rijden 1.000 km per tank
Ik woon aan de grens dus als ik Duitsland in ga en de motor is goed warm trap ik meestal het gas even goed in tot 150 a 160 km per uur
Dat doe ik maar kort en is leuk om af en toe te doen

De auto heeft een olieverbruik van 1 liter op 7.200 km dat is voor mij geen olie gebruik want 1 liter op 7,200 km is natuurlijk niets.
En een busje 5W40 kost ook niets

Op mijn werk zitten ze te zeuren dat ik nog steeds in mijn privé auto rij maar ik weiger over te stappen op een nieuwe leasebak ( in principe een Renault bus) want de T4 is voor mij nog steeds genieten
Krijg km vergoeding dus de auto kost me privé niets

Ik hoop dat iedereen net zo veel plezier heeft met zijn of haar T4 want het is echt een genot

Groeten
LAYCA

Re: Zeer tevreden met mijn T4 1992

Bericht door LAYCA »

Welkom hier :zwaai

Groeten Ineke&Wim
viewtopic.php?f=12&t=47265

Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa Afbeelding
brugseb
Contacteer:

Re: Zeer tevreden met mijn T4 1992

Bericht door brugseb »

Welkom :zwaai
150 km/u met een platte diesel :nuts op wat rij je? Ik voel me al ongerust bij 130 op de klok... maar ook erg tevreden met ons oudje. Nog veel KMS gewenst!
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com
ex T4 cali 2.4D, nu T4 CE 2.5TDI
Plaats reactie