Hallo allemaal,
Laat ik me ook even voorstellen, mijn naam is Sjors ik heb sinds ander half jaar een T4 uit 1992
Km stand 570.000 km dus net ingereden voor een T4 diesel.
Ik ben de derde eigenaar en zeer tevreden over mijn bakje
Ze ziet er redelijk strak uit ( twee krassen beide dank aan andere die beide keren door gereden zijn) weinig roest er in rijden voelt aan als een jonge auto schakelen, remmen en sturen gaat strak en heerlijk.
Ik zit elke dag 6 tot 8 uur in deze oude dame en na anderhalf jaar is dat nog steeds verre van een straf
De 2,4 diesel is lekker sterk en ik kan vlot mee komen met de rest van het verkeer, sterker ik kom met 80% nog vol mee.
Het brandstof verbruik is bij normaal rijden 1.000 km per tank
Ik woon aan de grens dus als ik Duitsland in ga en de motor is goed warm trap ik meestal het gas even goed in tot 150 a 160 km per uur
Dat doe ik maar kort en is leuk om af en toe te doen
De auto heeft een olieverbruik van 1 liter op 7.200 km dat is voor mij geen olie gebruik want 1 liter op 7,200 km is natuurlijk niets.
En een busje 5W40 kost ook niets
Op mijn werk zitten ze te zeuren dat ik nog steeds in mijn privé auto rij maar ik weiger over te stappen op een nieuwe leasebak ( in principe een Renault bus) want de T4 is voor mij nog steeds genieten
Krijg km vergoeding dus de auto kost me privé niets
Ik hoop dat iedereen net zo veel plezier heeft met zijn of haar T4 want het is echt een genot
Groeten
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Zeer tevreden met mijn T4 1992
Re: Zeer tevreden met mijn T4 1992
Welkom hier
Groeten Ineke&Wim

Groeten Ineke&Wim
viewtopic.php?f=12&t=47265
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa

Re: Zeer tevreden met mijn T4 1992
Welkom
150 km/u met een platte diesel
op wat rij je? Ik voel me al ongerust bij 130 op de klok... maar ook erg tevreden met ons oudje. Nog veel KMS gewenst!

150 km/u met een platte diesel