OldschoolCustoms schreef: 10 feb 2019, 14:01
Bij deze aan het denken om mijn T4 om te bouwen naar een 8zitter, de kindjes blijven niet klein en wat meer plaats is dan zeker welkom.
Momenteel staat hij ook weer op originele hoogte
Lang leve het keuringmoment!
Hopelijk ben ik daar rap voorbij dan kan hij terug naar benede en dan zien of ik alle plannen kan uitwerken dit jaar!!
Je hebt nu een lichte vracht met dubbel cabine ? Vergeet het dan maar om die gekeurd te krijgen als minibus (Dus gewoon personenwagen , geen lichte vracht meer) , daarvoor het je goedgekeurde gordelpunten nodig met attesten van d' Ieteren ,(en een nieuw PVG nummer) en dat krijg je nooit .
Dan kun je beter een Caravelle of minibus zoeken. Maar je betaald dan ook wegenbelasting als personenwagen , en een T4 tdi is momenteel rond 800eur ipv 135)
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
OldschoolCustoms schreef: 10 feb 2019, 14:01
Bij deze aan het denken om mijn T4 om te bouwen naar een 8zitter, de kindjes blijven niet klein en wat meer plaats is dan zeker welkom.
Momenteel staat hij ook weer op originele hoogte
Lang leve het keuringmoment!
Hopelijk ben ik daar rap voorbij dan kan hij terug naar benede en dan zien of ik alle plannen kan uitwerken dit jaar!!
Je hebt nu een lichte vracht met dubbel cabine ? Vergeet het dan maar om die gekeurd te krijgen als minibus (Dus gewoon personenwagen , geen lichte vracht meer) , daarvoor het je goedgekeurde gordelpunten nodig met attesten van d' Ieteren ,(en een nieuw PVG nummer) en dat krijg je nooit .
Dan kun je beter een Caravelle of minibus zoeken. Maar je betaald dan ook wegenbelasting als personenwagen , en een T4 tdi is momenteel rond 800eur ipv 135)
Ja weet het, maar is een idee waar ik mee speel en het is of deze ombouwen of naar een nieuwere zien wat ik eigelijk liever niet doe.
En ivm de belastingen wist ik het heb met onze t5 rond de 600 per jaar moeten betalen ook 2.5 130pk met 8zitplaatsen.
Ik zou zowizo in duistland zoeken achter een caravelle of minibus voor alle onderdelen die ik nodig heb enkel wel K*T dat ik via d'ieteren moet gaan en dan kan ik het zo goed als vergeten. Er is ook nog een andere manier natuurlijk
Deze week naar de keuring geweest:
Rubbers van stuurhuis vervangen (wat een kutjob maar toch gelukt op de plate vloer)
Stabilisator rubbers vervangen
Enkel nog aan het wachten op mijn remleidingen die moeten vervangen worden
En zien naar waar ik juist een olielek heb die ik dan kan fixen.
Begin volgende maand zien voor kortere achter veren, verbreed 17inch staal is ook al voorzien enkel nog bandjes en dannkan hij weer mooi naar beneden gaan