Chroomlijst moet nog in glanzend zwart worden gespoten.

Bumper hoeft er niet af.Deki schreef: 25 feb 2019, 22:22 Heren vraagje![]()
@Jan uit Belgie De onderlip is het makkelijk te monteren etc geen lijm/kit enzo
@Alfagek de VW Logo's heb je de voor bumper moeten afhalen om de logo te kunnen monteren?? en achter gewoon een nieuwe erop gezet...
Staat ook allemaal op mijn lijste voor de zomer, zie het toevallig hier op de forum voorbij komen![]()
Ja Top mannen bedankt voor de Info!!alfagek schreef: 26 feb 2019, 12:40Bumper hoeft er niet af.Deki schreef: 25 feb 2019, 22:22 Heren vraagje![]()
@Jan uit Belgie De onderlip is het makkelijk te monteren etc geen lijm/kit enzo
@Alfagek de VW Logo's heb je de voor bumper moeten afhalen om de logo te kunnen monteren?? en achter gewoon een nieuwe erop gezet...
Staat ook allemaal op mijn lijste voor de zomer, zie het toevallig hier op de forum voorbij komen![]()
Kap open, plastic drukkers uit bovenkant gril halen, en de plastic schroef van accu af schermer.
Dan gril naar voren trekken en zie je de punten waar je met een schroevendraaier kan drukken zodat je embleem loskomt.
Achter heb ik met de fohn warm maken zodat de kit loskomt ( mijn plastic achter embleem is hierbij gescheurd, maar word toch vervangen.
Met de nieuwe eerst je plaatwerk lekker warm maken met fohn, zodat deze meteen goed plakt ( 24 uur geen auto wassen )
Tip. plak plakbandje zodat je het midden goed hebt ( anders kan embleem scheef geplakt worden)
Succes