Even een update. Ik ben iets verder nu, na dat ik het kabeltje heb doorgespoeld, heb ik iets meer warmte maar alleen als ik hem op de voeten en/of op de vooruit stand zet. Dus al 5 hoofd/gezicht roostertjes belazen nog gewoon koud lucht uit. Ik heb zo een beetje half uurtje mee gereden, verder geen verandering in de situatie. Dus de temp belijft mooi op 90°. Is nog niet echt druk op het systeem, na mijn proef ritje heb ik de reservoir dop rustig open gedraaid, maar hij had nix opgebouwd.
Ik weet het niet meer, zou ik dan gewoon een tijdje zo mee rijden om te kijken wat die doet? Misschien komt het nog?! Zijn dit opstart problemen!? Ik hou het voorlopig hierbij en ga eerst paar 100 kilometers mee rijden. Ik zal later op terug komen met mijn evt bevindingen misschien kan dat het volgende slachtoffer beetje helpen.
Nog even terug komen op mijn kapot/gebroken gedraaid e ontvluchting schroefje, ik heb de restant schroefje voorzichtig eruit geboord, een mooie maat gewoon schroefje nr.10 ong 1cm lang met een O ringetje erin gedraaid en alles lijkt prima te werken. Ik zou zeker niet de eerste zijn met deze oplossing, maar toch vind ik het moeite waard om te benoemen, je weet maar nooit waar die goed voor kan zijn.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie fijn steun en manier van benaderen, dat voelt heel fijn en welkom. Heb ik anders gelezen me gezien op andere forum's.
Tot de volgende keer en iedereen succes met zijn/haar fijne T4.
( ze moeten het wél gaan doen)