Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Armleuning
Armleuning
Ik heb een T5 met voorstoelen zonder armleuningen. Zou ik daar armleuningen op kunnen monteren? Ik heb nog armleuningen van een tweezitsbankje. Zou ik die dan kunnen gebruiken?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Armleuning
Dat zou kunnen,
als je de benodigde montage beugeltjes aan je rugleuning daarvoor hebt,
zodat je de armleuningen er in kunt vastzetten..
Mocht je die niet hebben,
dan heb ik er nog 2 liggen die te koop zijn
Groeten Peter
als je de benodigde montage beugeltjes aan je rugleuning daarvoor hebt,
zodat je de armleuningen er in kunt vastzetten..
Mocht je die niet hebben,
dan heb ik er nog 2 liggen die te koop zijn

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Oké, die bevestiging zou dan toch aan de tweezitsbank moeten zitten? Of denk ik te eenvoudig.
Is er ergens een voorbeeld te vinden waar ik kan zien hoe de armleuning gemonteerd moet worden?
Is er ergens een voorbeeld te vinden waar ik kan zien hoe de armleuning gemonteerd moet worden?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Heb je nog interesse in die originele montageplaatjes?
Origineel niet los verkrijgbaar..
Ja je kunt hem van een 2 zits bankje afslijpen.
Ik heb dat dus al gedaan en vandaar dat ik er 2 beschikbaar heb.
Groeten Peter
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik schreef ook niet dat ze niet verkrijgbaar zijn,bobv schreef: 21 mar 2019, 23:33 https://www.kernowtransporters.co.uk/vo ... rest-kits/
https://www.ebay.nl/itm/Volkswagen-VW-T ... SwFMdafGX1
of
https://www.ebay.nl/itm/Volkswagen-VW-T ... SwBOlafGX6
Waarschijnlijk niet origineel maar wel verkrijgbaar dus
Maar het is geen los verkrijgbaar partnummer bij VW.
Ik vind die 45 pond overigens wel erg fors aan de prijs hoor

Die 2 van mij mogen voor minder als de helft in Euro's weg

Hoi,
Ik weet dat we inmiddels 2 jaar verder zijn sinds de laatste post in dit topic,
maar ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan, ik heb net een T5 gekocht dit ik wil gaan ombouwen, maar deze heeft geen armleuningen op de stoelen voorin en ik wil deze toch graag erop zetten.
Ik vind deze 'brackets' voor originele armleuningen te bevestigen alleen in Engeland en ze zijn best prijzig, naast dat de brexit ook nog behoorlijk wat belasting er boven op gooit..
Heeft iemand tips voor me waar ik mogelijk deze brackets uit kan halen? als ik ze ergens af moet slijpen en op mijn eigen stoelen er op moet lassen ook geen probleem, die dingen vinden is gewoon lastig.
iemand? tips?
alvast bedankt.
Laurent
Ik weet dat we inmiddels 2 jaar verder zijn sinds de laatste post in dit topic,
maar ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan, ik heb net een T5 gekocht dit ik wil gaan ombouwen, maar deze heeft geen armleuningen op de stoelen voorin en ik wil deze toch graag erop zetten.
Ik vind deze 'brackets' voor originele armleuningen te bevestigen alleen in Engeland en ze zijn best prijzig, naast dat de brexit ook nog behoorlijk wat belasting er boven op gooit..
Heeft iemand tips voor me waar ik mogelijk deze brackets uit kan halen? als ik ze ergens af moet slijpen en op mijn eigen stoelen er op moet lassen ook geen probleem, die dingen vinden is gewoon lastig.
iemand? tips?
alvast bedankt.
Laurent
Op ebay.de zijn ook verschillende varianten te vinden die een oplossing kunnen zijn: https://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0 ... ne+adapter
-
Oei, vandaar dat mijn bankje ze niet heeft + heleboel dingen erop slecht afgewerkt zijn (losliggende achterplaat, gordelpunt dat verkeerd gemonteerd was, etc.)Multivan Generation schreef: 21 mar 2019, 22:10 Heb je nog interesse in die originele montageplaatjes?
Groeten Peter

En dan afvragen van waarom ik niks meer van u wil kopen

Groeten uut de Achterhoek!