Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

wat voor koplampen

vragen over de T4
Plaats reactie
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

wat voor koplampen

Bericht door daimen »

wat voor type auto heb ik het is een 95 model caravelle :muur ik zit te denken aan Angel eyes koplampen black en achterlichten verder is mijn vraag,mijn verlichting bij de ventilatorschakelaar en schuiven doet niets of zit daar geen verlichting.
ik heb mijn unit van het dachbord eruit gehaald omdat de toereteller het niet werkte dit is verholpen maar ik zag dat er buiten de aansluiting van de kilometer teller en een grotestroom aansluiting nog een kleine aansluiting is waar niks op aangesloten zit wie kan mij vertellen waar deze voor is.


venllig hilsen uit noorwegen het is nu -7 lichte sneeuw :winter :winter
maar ik heb 4x4 :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

Waarschijnlijk het lampje in de unit stuk. Ik lees dat je nog schuiven hebt. Dan proberen het gehele deel open te krijgen of een nieuwe afdekplaat kopen (omdat het lampje stuk is :bonk ) open maken is voordeliger en makkelijk te doen. Dan zou het weer moeten werken.

René
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

koplampen

Bericht door daimen »

weet niemand hier wat voor lampen ik moet hebben :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik vermoed glassokkellampjes van 1,2 watt maar misschien moet er een lampje in met voetje, dat zou ik niet weten
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Re: koplampen

Bericht door Franck846 »

daimen schreef:weet niemand hier wat voor lampen ik moet hebben :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen
Eeeeh,misschien moet je wat duidelijker zijn :bonk lampen voor teller/ventilatie verhaal of engelogen aan de buitenkant,en heb je wel/geen wijsneus :groteogen :bonk
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

Bericht door daimen »

hoe ziet een wijsneus eruit ik weet het niet en ik bedoel de koplampen :bonk
Gebruikersavatar
Freelancer
Berichten: 160
Lid geworden op: 27 okt 2007, 23:41
Locatie: België Antwerpen

Bericht door Freelancer »

Zo kan het wel moeilijk worden in de onderwerpregel schrijft U Koplampen, maar in Uw omschrijving staat duidelijk 'dashboardverlichting' dat niet werkt.

Op de vraag voor Uw dashboard is dan ook antwoord gegeven, voor Uw koplampen zijn het kleine fitting lampjes als standlicht en H4 voor stadslicht en Grootlicht.

Bij Angel eyes kan dat verschillen, meestal altijd H7 x 2 en voor de standlichtringen heeft U geen lampje nodig daar gebruikt U dan de aansluiting van de originele standlichten voor.

( De benamingen zijn volgens mij hetzelfde als in België voor stand-stads-groot-dimlicht hier kan ik mis in zijn maar dat zal hieronder dan wel dadelijk verschijnen ).

Probeer alleszins altijd zo duidelijk mogelijk te omschrijven wat U juist wenst, koplampverlichting en of dashboard verlichting is namelijk een groot verschil en verwarrend als het één in de omschrijving staat en het andere in de opdrachtregel ( titel ).

By the way een Caravelle van 1995 is volgens mij een korte neus ( randgeval :muur ), doch dit zou wel een wijsneus kunnen zijn, gebruik de zoekfunctie of kijk eens bij tips en tricks daar is altijd wel de nodige info te vinden !

Mvg.
Pascal aka Freelancer
Freelancer 1840 ->VW-T4 2.5 TDI 1999, LWB-Verhoogd : Wijsneus gemonteerd, volledig origineel Westfalia interieur geplaatst, angel eyes koplampen, enkel voorbumper in koetswerkkleur, ( nog steeds aan het verbouwen ).
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4459
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

Hoi Daimen,

je hebt meedere vragen in 1 topic , maar wat je koplampen betreft ....

Jij hebt een korte neus , de wijsneus is een optie na 1996 dacht ik zo

lange neus heeft van die schuine koplampen zie die blauwe hieronder
korte neus heeft van die vierkante koplampen zie die rode hieronder
Afbeelding

Ik heb ook gezocht naar angel eyes maar die zijn alleen te krijgen voor koplampen van een lange neus :huilen
En ik heb een korte neus

De lange neus is geboren omdat bij een 2.5 TDI 150 pk de intercooler voor de radiateur zit
De zijschermen bumper motorkap , alles is anders
Je kon bij andere T4's als extra pakket ook de lange neus nemen

Mocht je angel eyes vinden voor de korte neus ?????
Mail me en maak me gek :gekte :yes :happy
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Bericht door olle griese »

Henk-1 schreef: Mocht je angel eyes vinden voor de korte neus ?????
Mail me en maak me gek :gekte :yes :happy
Die vind hij niet.
2 jaar terug ben ik daar mee bezig geweest (vooral in Polen) maar de fabrikant wou er niet aan beginnen omdat er (relatief gezien) te weinig omzet in zou zijn.
Het is dan alleen voor een T4 van bijna 12 jaar en ouder.
Geen handel dus :muur :muur :muur
Plaats reactie