Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Vervangen lampje vh leeslampje(zwanenhals)
Vervangen lampje vh leeslampje(zwanenhals)
Moet het lampje vervangen, plastic plaatje is eruit lampje kunnen draaien maar het lampje komt niet door de reflector. Iemand er ervaring hier mee? En weet iemand welke zekering . ?
Re: Vervangen lampje vh leeslampje(zwanenhals)
Je kan het leeslampje aan de "bolle"" achterzijde losdraaien.
Ik heb een pdf met diverse schema's bij dit bericht geplaatst.
Groet Eurocook

Ik heb een pdf met diverse schema's bij dit bericht geplaatst.
Groet Eurocook

- Bijlagen
-
T5 Fuse etc Info.pdf
- (989.72 KiB) 675 keer gedownload
Keli Volkswagen T5GP California Comfortline Edition 2.0 BiTDI 220 pk 485 Nm, DSG 7 Automaat, 4Motion, 4 corner autolevel VB Suspension, WS95EFX Marine flexibel zonnepaneel.
Bedankt voor je snelle reactie , als ik je goed begrijp had het plastic plaatje niet los gemoeten
Dus ik moet de achter kant waar je het lampje mee aan en uit zet eraf draaien ? In welke richting?
Dus ik moet de achter kant waar je het lampje mee aan en uit zet eraf draaien ? In welke richting?
Bedankt probleem opgelost , fijn dat zekering schema . Bij het demonteren ging de zekering eruit. Toen deed de verlichting vh keuken blok het ook niet. Onder de bestuurders stoel zitten 2 10 A zekeringen . Het is degene die het dichtst bij het keuken blok zit. Het lampje bleek nog goed te zijn ,alleen maakte het geen goed contact. Overigens een duur lampje , bij camper centrum 17 euro. Ik had een ander led-lampje gekocht met de zelfde fitting maar die past niet
Doordat het bovenste gedeelte te breed is.
Doordat het bovenste gedeelte te breed is.