Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
vragen over de T4
Transivan
Berichten: 56 Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:11
Locatie: Belgische Kempen
Bericht
door Transivan » 16 nov 2007, 14:25
Het is gelukt, maar is niet super betrouwbaar:
De slang die met frisse lucht terugkomt van de ic bestaat uit vele stukjes.
Ziet dat er wat betrouwbaar uit??? Een stevige testrit blijkt het toch al te doorstaan.
Transivan
Berichten: 56 Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:11
Locatie: Belgische Kempen
Bericht
door Transivan » 16 nov 2007, 14:26
Als er iemand zijn standaard 88pk-buis niet meer nodig heeft, ik koop ze over.
(om zeker te zijn als ik op skireis ga, ...)
t4freak
Berichten: 587 Lid geworden op: 20 aug 2007, 19:04
Locatie: veenoord Drenthe
Bericht
door t4freak » 16 nov 2007, 20:21
Transivan schreef: Als er iemand zijn standaard 88pk-buis niet meer nodig heeft, ik koop ze over.
(om zeker te zijn als ik op skireis ga, ...)
hallo waarom heb je die slang aangepast
dan als ik mag vragen
heb namelijk ook een 88 pk
gr albert
Pascal-141
Berichten: 10957 Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Bericht
door Pascal-141 » 16 nov 2007, 21:22
t4freak schreef: Transivan schreef: Als er iemand zijn standaard 88pk-buis niet meer nodig heeft, ik koop ze over.
(om zeker te zijn als ik op skireis ga, ...)
hallo waarom heb je die slang aangepast
dan als ik mag vragen
heb namelijk ook een 88 pk
gr albert
Omdat hij , zoals in de titel vermeld werd , een intercooler van een 150 heeft gemonteerd
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Transivan
Berichten: 56 Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:11
Locatie: Belgische Kempen
Bericht
door Transivan » 16 nov 2007, 21:27
er is geen "slang" beschikbaar voor de rechterkant, want bij een 150pk zit dat daar helemaal anders.
Dit is een mix van de 2 bochtjes die er standaard wel te vinden zijn, het stukje buis met de sensor en 2 gezaagde stukjes van de 88pk-buis. Er valt heel wat te kronkelen want er zit vanalles in de weg daar.
jan517
Berichten: 108 Lid geworden op: 21 jan 2007, 00:04
Locatie: brummen
Contacteer:
Bericht
door jan517 » 16 nov 2007, 23:34
merk je ook verschil?
zit deze ic anders gemonteerd dan bij een 102pk?
grtzz Jan
Transivan
Berichten: 56 Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:11
Locatie: Belgische Kempen
Bericht
door Transivan » 17 nov 2007, 00:37
De bus is erg dankbaar voor zijn frisse adem;
merkbaar vlotter, meer trekkracht, verbeterde hernemingen
Ja, de ic zit vooraan bij de radiator
(vandaar dat de 150pk steeds een lang/wijs neusje heeft)