Ook eigenaar van een t5 van de eerste generatie. eerste eigenaar nieuw
Veeeel aan versleuteld, Alle hier vaak voorkomende dingen zijn wel gedaan.
Ook hier is door Jos na lekkage van een van de verstuivers nieuwe afdichtingen en een brug geplaatst.
Voorals nog weer prima.
Volgende verwachting: beetje speling op het stuurhuis.
Blijft toch wel een beetje bodemloze put zon t5 eerste generatie
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Die PDE-Brücke
Re: Die PDE-Brücke
Wat je zegt, bodemloze put!
Heb er eentje van januari 2005, zal dus een 2004 productie zijn, heb hem nu 10 jaar en er is zeker voor mijn aankoopbedrag aan versleuteld wat niet tot normaal onderhoud behoort, de gekste dingen passeren de revue, als het ene gekke ding is opgelost dient het volgende zich weer aan, achterklep slot gaat niet meer open, beide schuifdeuren sluiten te goed en gaan niet meer open, nu weer wel om en om, de bestuurderskant is het slot al 3 keer door een schroevendraaier bewerkt, 2 x nieuw slot in gezet, 1 bij de dealer besteld, voor nummergelijk, 2e keer eentje in Gemanië besteld kostte een kwart en hem om laten bouwen (€20) die werd binnen een maand er ook weer uitgedraaid alleen kaduuk, zijn niet binnen geweest, nu maar gelaten voor wat het is een half jaar geleden lag er weer een stuk van het inwendige slot oo de grond en een grote verticale kras erbij, due zal wel pissig geweest zijn, die sluit wel maar vaak genoeg niet open willen gaan,nu diet ook het passagiers slot een duit in het zakje!



Heb er eentje van januari 2005, zal dus een 2004 productie zijn, heb hem nu 10 jaar en er is zeker voor mijn aankoopbedrag aan versleuteld wat niet tot normaal onderhoud behoort, de gekste dingen passeren de revue, als het ene gekke ding is opgelost dient het volgende zich weer aan, achterklep slot gaat niet meer open, beide schuifdeuren sluiten te goed en gaan niet meer open, nu weer wel om en om, de bestuurderskant is het slot al 3 keer door een schroevendraaier bewerkt, 2 x nieuw slot in gezet, 1 bij de dealer besteld, voor nummergelijk, 2e keer eentje in Gemanië besteld kostte een kwart en hem om laten bouwen (€20) die werd binnen een maand er ook weer uitgedraaid alleen kaduuk, zijn niet binnen geweest, nu maar gelaten voor wat het is een half jaar geleden lag er weer een stuk van het inwendige slot oo de grond en een grote verticale kras erbij, due zal wel pissig geweest zijn, die sluit wel maar vaak genoeg niet open willen gaan,nu diet ook het passagiers slot een duit in het zakje!
Re: Die PDE-Brücke
Ben van plan volgende maand de PDE BRUCKE aan te schaffen voor mijn T5 uit 2004 204pk.
2 mnd geleden is er verstuiver vervangen dus neem aan dat ik dan gewoon de PDE BRUCKE erop kan zetten?
En is dat makkelijk zelf te doen?
Groetjes Marco
2 mnd geleden is er verstuiver vervangen dus neem aan dat ik dan gewoon de PDE BRUCKE erop kan zetten?
En is dat makkelijk zelf te doen?
Groetjes Marco
Transporter T5 2004 AXE 204 Pk
Re: Die PDE-Brücke
Wij lezen zo'n bus eerst uit om te kijken of de verstuivers zelf niets mankeert. Het "makkelijk zelf doen" is sterk afhankelijk van wat je zelf aan gereedschap en handigheid hebt. De voorkant moet in de servicestand aangezien je inlaatspruitstuk eraf moet. Verder is het ook verstandig meteen te kijken hoe je nokkenas/stoters erbij staan en desnoods vervangen.MarcoBT4 schreef: 18 sep 2020, 11:24 Ben van plan volgende maand de PDE BRUCKE aan te schaffen voor mijn T5 uit 2004 204pk.
2 mnd geleden is er verstuiver vervangen dus neem aan dat ik dan gewoon de PDE BRUCKE erop kan zetten?
En is dat makkelijk zelf te doen?
Groetjes Marco
Jos.
Sent from my Bosch ECU via VAG COM