Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Multivan 2006 standaaard radio uitbreiden met bluetooth

vragen over de T5
Plaats reactie
EnrocK

Multivan 2006 standaaard radio uitbreiden met bluetooth

Bericht door EnrocK »

Hallo,
Sinds een paar weken zijn wij de gelukkige eigenaar van een T5 Multivan met 7 zitplaatsen, keukentje en hefdak dus op camper kenteken. De auto is van bouwjaar 2006 en onlangs geïmporteerd uit Denemarken.
De radio is nog de standaard radio en terug te vinden op het net als de "VW Original Touareg Delta Autoradio CD Radio 7L6035195A". Ik zou graag bluetooth en telefoon aansluiten op de bestaande radio, dus ben ik eens gaan zoeken. Helaas kom ik alleen alleen VW RCD110, RCD210, RCD310 adapters tegen (€5,- tot €10,-). De VW RCD's lijken wel op de radio, maar toch net niet helemaal. Nu vraag ik mij af of iemand weet of de radio in onze bus compatible is met één van deze modellen. De quadlock plug lijkt dezelfde, maar of de aansluiting intern dat dan ook is...
Voor handsfree bellen met de telefoon heb ik dan nog geen oplossing gevonden, maar die zullen er vast ook zijn.
Suggesties zijn van harte welkom.
PS: Heb al een paar tips en tricks van dit forum kunnen toepassen! (Schuiframen lekten, nu niet meer en een USB ladertje in het dashboard is ook veel fijner als de sigarettenaansteker in de bekerhouder)
EnrocK

Re: Multivan 2006 standaaard radio uitbreiden met bluetooth

Bericht door EnrocK »

Gevonden, delta 7. Met deze info ook meerdere adapters gevonden, inclusief handsfree bellen.
Plaats reactie