Snautzer schreef: 29 jul 2020, 21:22
Ok bekentenis
Er zijn best veel personen op dit board die de vragen hebben gesteld zoals jij hebt gedaan. En dan na verloop van tijd en na ellenlange verhandelingen afhaken. Moet dan ook eerlijk zeggen dat ik een mooi krat bier had verwed dat dit dezelfde kant op zou gaan.
Ik ben dan ook aangenaam verrast dat ik het helemaal verkeerd had.
Hoop dat jullie zeer veel plezier gaan krijgen van je camper.
Vr gr.
Nb fotos van de nieuwe aanwinst mag natuurlijk altijd
Als beloofd! Ik heb al wat dingen gezien die ik dit najaar/winter mogelijk aan wil pakken, dan begin ik wel in het projectenforum. Eerst maar eens wat km's mee rijden.
Iemand met zo'n rood knopje op het dashboard? lijkt op overbrugging van het contact ofzo, de blower slaat ook aan als ik 'm indruk.
Er zit ook een timer op voor de eberspacher motorverwarming waarvan de eigenaar niet wist wat het was, maar hij doet het prima. Begon wel serieus hard te stinken aan de buitenzijde maar ik denk dat het een restantje vuil/olie op het uitlaatje is. Snel uitgezet en voorlopig blijft 'ie even uit totdat ik er goed naar gekeken heb. Ding heeft waarschijnlijk 10 jaar uitgestaan.
Ik kwam aan de bijrijderskant een klein blaasje tegen aan de onderkant. Instapbak even verwijderd om aan de binnenkant te kijken. Voorlopig nog geen roest, wel een soort frituurpan. Er lag 2 cm vet in die hele bak. Heeft de boel wel goed geconserveerd...