Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Fietsendrager
Re: Fietsendrager
Een goede bekende van dir forum had in zijn onderschrift
Beter duur als niet te koop.
Beter duur als niet te koop.
Vier fietsen op de snelweg omdat je een ondeugdelijke goedkope fietsendrager gebruikt is duurder. Ik heb met mijn VW/Logo/Vortex fietsendrager heel wat km gereden met vier fietsen erop. Nooit problemen en nooit twijfels, als ik dan sommige andere fietsen zie zwabberen achterop de auto dan heb ik daar nog wel eens mijn twijfels over hoe lang het nog goed gaat.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
Och, je moet een beetje geluk en geduld hebben. Op dit moment is de vraag groter dan het aanbod en dan vragen mensen (zeker in Duitsland) absurde prijzen. Ik heb zo''n Votex driekwart jaar geleden voor 75,- op de kop getikt.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Charles Vos
Ik heb je een Pb gestuurd. Fiamma Carry bike voor de t4 met vier plekjes staat maar op mijn parkeerplek te staan. Als je hem mooi recht wil hebben hangen moet er wel een onderdeel (schokdempertje) besteld worden, maar dat zijn niet de kosten en kan makkelijk via de fiammasite.
Veel wijze lessen hier.
Maar veiligheid gaat inderdaad voor, daarom zoek ik ook een drager voor 4 fietsen.
Anananan ik heb je een pb gestuurd!

Maar veiligheid gaat inderdaad voor, daarom zoek ik ook een drager voor 4 fietsen.
Anananan ik heb je een pb gestuurd!
Schokdempertje?
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Charles Vos
VW Logo fietsendrager T4 7D4071104 revisie project
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1584007634 ... ialbuttons
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1584007634 ... ialbuttons
Heb je een boel onderdelen voor nodig die niet makkelijk te vinden zijn! De haken voor bovenaan de achterklep zijn al jaren niet meer nieuw te koop!
Groeten
Jasper
Jasper
Om dit topic voor mijn vraag te misbruiken: iemand ervaring met een fietsendrager op een t4 met achterdeuren (ipv klep)?
Ik zag dat het maximaal gewicht beperkt is tot 35kg. Blijft dat een beetje hangen? Ik neem aan dat het af te raden is om de deur te openen met fietsen erop?
Ik zag dat het maximaal gewicht beperkt is tot 35kg. Blijft dat een beetje hangen? Ik neem aan dat het af te raden is om de deur te openen met fietsen erop?