J vd Pal schreef: 01 jul 2020, 21:25 Ik ben wel benieuwd waar je ze gekocht hebt. Ik zie vaker namen van garages ed langskomen dus volgens mij kan je dat gewoon vertellen.
Elsert banden in Giessen. Topzaak.

J vd Pal schreef: 01 jul 2020, 21:25 Ik ben wel benieuwd waar je ze gekocht hebt. Ik zie vaker namen van garages ed langskomen dus volgens mij kan je dat gewoon vertellen.
Ik heb juist de Efficiënt Grip eronder uit gehaald en wat anders gekocht omdat deze Goodyears onrond werden een nacht staan. En vanaf nieuw een hoogteslag. Een verademing toen ze eronderuit waren.ruudbrouw schreef: 12 jun 2020, 21:16 Ik heb gekozen voor Good Year Efficient Grip, wat een verschil t.o.v. de Conti Van Contact.
Heb ze er voor onder liggen en bevalt zover prima, 5k gereden. Meer grip dan michelin cc, lijken stiller.WouterW schreef: 01 jul 2020, 23:59Ik heb juist de Efficiënt Grip eronder uit gehaald en wat anders gekocht omdat deze Goodyears onrond werden een nacht staan. En vanaf nieuw een hoogteslag. Een verademing toen ze eronderuit waren.ruudbrouw schreef: 12 jun 2020, 21:16 Ik heb gekozen voor Good Year Efficient Grip, wat een verschil t.o.v. de Conti Van Contact.
Welke heb je er nu onder liggen?WouterW schreef: 01 jul 2020, 23:59Ik heb juist de Efficiënt Grip eronder uit gehaald en wat anders gekocht omdat deze Goodyears onrond werden een nacht staan. En vanaf nieuw een hoogteslag. Een verademing toen ze eronderuit waren.ruudbrouw schreef: 12 jun 2020, 21:16 Ik heb gekozen voor Good Year Efficient Grip, wat een verschil t.o.v. de Conti Van Contact.