Kreeg vandaag te horen dat de H&R stabilisatiestangen (nog) niet leverbaar zijn hoewel ik eerder had gezien dat ze vanaf 2e week augustus bestelbaar waren. Ik denk dat het gewoon dezelfde is als die onder een T6 zit, toch ? Weet jij of iemand anders dit ? Mss door een ander productnummer iets met vertraging bij de TÜV te maken ?hugopoley schreef: 31 aug 2020, 13:50 Zo die staat er netjes bij!! Ik deel je mening in ieder geval voor het lage en brede!!![]()
Mooi dat je er tevreden over bent. Ik ben zelf ook benieuwd hoe de nieuwe stabi stangen gaan bevallen, misschien voor mezelf ook wel een optie..
Rijdt echt goed hoor, strakke bak geworden qua rijgedrag, alleen moet je niet bang van ietwat stug zijn. Ligt helemaal aan wat je gewend bent. Je band/velgmaat speelt hierin ook een rol.
Hart wielnaaf tot spatbordrand stond standaard origineel op 47 cm. en nu na verlaging op 38 cm., dus 9 cm. gezakt. Natuurlijk komt hij automatisch al 4 cm. lager te staan (47-4=43) door het vervangen van de standaard veren/dempers voor B14 schroefset (? zeg ik dit goed ?) en met nog eens schroeven ca. 5 cm. verder lager gezet (47-4-5=38) dan de standaard waarde van deze schroefset (die nog 2 cm. verder zou 'mogen' volgens Bilstein).
Ik vraag me af ; v.w.b. de achterveer (zie foto's ), hoeveel kan deze nog hebben totdat deze volledig gecomprimeerd/samengedrukt zit ? Hier hopelijk vast wel een B14 kenner/fan die mij hier iets over wil toelichten ? Is dit normaal ? Rijdt goed, geen gebonk oid....
Verder nog een sfeer fotootje