Voelde je het direct toen je naar de 20" ging vwb minder demping door de banden ? Heb je toevasllig wat foto's van hoe je schroeset/veren gemonteerd zitten ?
Thanks. De rug gaat eerlijk gezegd niet goed, maar met rijden gelukkig geen last van.Tricolore schreef: 01 sep 2020, 11:34 Wat staat ie er mooi bij zo hè ? Hoe gaat het *kuch* met je rug ?
Voelde je het direct toen je naar de 20" ging vwb minder demping door de banden ? Heb je toevasllig wat foto's van hoe je schroeset/veren gemonteerd zitten ?
Dank je, dat rijdt echt geweldig!! Veel meer comfort dan ik in eerste instantie gedacht had. Ik had geen ervaring met luchtvering, maar kan het echt iedereen aanraden.
Ik vond het eerlijk gezegd niks tegenvallen die 22" maar het werd wel allemaal opgevangen door de luchtvering.. Ze stonden ook best aardig, maar vond ze gewoon te..Tricolore schreef: 24 feb 2021, 20:31 Heerlijke foto's....erg mooie bus
Hoe vond je ze rijden met de 22" ? Eerlijk gezegd vind ik ze helemaal niet verkeerd staan.
Heb je nog wensen voor je T6 ?
Ik kom je topic niet tegen bij 'actieve onderwerpen'. Zonde, veel mensen die je nieuwe bus missen ?
Dank je. Nu heb ik helemaal een reden om langs te komen...
hugopoley schreef: 25 feb 2021, 09:50Ik vond het eerlijk gezegd niks tegenvallen die 22" maar het werd wel allemaal opgevangen door de luchtvering.. Ze stonden ook best aardig, maar vond ze gewoon te..Tricolore schreef: 24 feb 2021, 20:31 Heerlijke foto's....erg mooie bus
Hoe vond je ze rijden met de 22" ? Eerlijk gezegd vind ik ze helemaal niet verkeerd staan.
Heb je nog wensen voor je T6 ?
Ik kom je topic niet tegen bij 'actieve onderwerpen'. Zonde, veel mensen die je nieuwe bus missen ?
Ja ik heb nog wel wat wensen.
Hoe krijg je dat in "actieve onderwerpen"? Misschien beter om er een project topic van te maken dan alleen maar in het voorstel topic te plaatsen..