Heel fijn om dit levendige forum te ontdekken! Al veel fijne topics gelezen de laatste dagen.
Ik dacht ik stel me kort even voor en stel ook ineens een vraag

Deze week koop ik een Transporter T4 2.5tdi uit '98, mooi beestje dat al een fijn leven achter de kiezen heeft.
Met een bevriende garagist opleider (edit: die zelf niet repareert of garage heeft helaas) stelde ik vast dat de distributieriem, remblok/schijf en silentblokken best vervangen worden binnenkort.
Ik woon in Gent en heb de laatste dagen al wat contact gelegd met Volkswagen garages rond het Gentse. Ik merkte wel dat zij niet hélemaal happig zijn of handig zijn met oudere onderdelen bestellen, en ook wel best hoge standaard prijzen.
Ik vroeg me af of jullie garages kennen in oost-vlaanderen die ervaring hebben, efficiënt zijn en vooral graag werken aan transporters?
Eentje die de distributieriem, waterpomp wilt vervangen en eens groot onderhoud. Uit de offertes hier kom ik daarvoor al snel aan 2000 euro.
Ik zag in de zoekfunctie Tavernier bij Brugge staan, en Garage Oirschot wat wel een eindje rijden is van hier.
Deel gerust jullie ervaringen of tips :-)