Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Tweekleur T4 camper
Re: Tweekleur T4 camper
Mooi geworden!
Zie hier ons T4 Carthago Malibu ‘92 klusbusproject: viewtopic.php?t=66187 

- krekwakwol
Top, het wordt nog mooi op het T4 forum met al die restauraties.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Motorkap heb ik gespoten en gemonteerd. Glimt weer en nu zonder deuken en krassen. De oude motorkap is gisteren door de oudijzerboer opgehaald.

De hoop dat ik een passende instapbak kan opduikelen heb ik laten varen. Eigen instapbak aan de onderkant bekleed met glasweefsel en epoxyhars. Het geheel lijkt weer stabiel en de scheuren vallen na het zwart spuiten niet meer op. Nu maar hopen dat de hechting van de epoxy op het kunststof goed is. Nu nog tapijt erop.
Vandaag een flexibel zonnepaneel met toebehoren besteld. Het wordt een 114W, nagenoeg viekant, flexibel zonnepaneel met een platte aansluiting aan de onderkant. Losse kabels op het dak vind ik geen gezicht. Het geheel plak ik op het hefdak, zover mogelijk naar achteren. Het belangrijkste vind ik dat er altijd genoeg spanning in de accu zit voor de standkachel. Probeer altijd met een opgewarmde motor weg te rijden. Is regelmatig overkomen dat de standkachel voortijdig afslaat door een te lage spanning.
Zag ik deze tweekleur nou vanmiddag in het centrum van Rotjeknor?
Zoja, ook in real life is het een mooie kleurencombinatie.

Zoja, ook in real life is het een mooie kleurencombinatie.

Had een VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 1994
>>projecten<<
>>projecten<<
@Odorf, dat was ik niet in R'dam :-)
Nog even een foto van het uiteindelijke resultaat. Zonnepaneel op 't dak geplakt en aangesloten en staat volop te draaien.
Nu de T4 nog laten taxeren.
Nog even een foto van het uiteindelijke resultaat. Zonnepaneel op 't dak geplakt en aangesloten en staat volop te draaien.

Een eindresultaat om trots op te zijn!
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Ziet er knap uit!!
Ben een beetje (veel) jaloers
Ben een beetje (veel) jaloers

T4 2.5 tdi 102pk california 1997
Prachtig uitgevoerd in een vrolijk stemmende kleurencombinatie!Ozone schreef: 21 mei 2021, 11:24 @Odorf, dat was ik niet in R'dam :-)
![]()
![]()
T4 resultaat.jpg
resultaat achter.jpg